• Hello, please REGISTER and become a member of our community! You will then be able to start threads, post comments and send messages to other members. Thanks!

what steroid should I use for dick growth and muscle growth?

White Iverson

Registered Member
Joined
Jun 28, 2017
Messages
21
Reaction score
1
Points
3
Get Shredded!
Check out the site Matters of Size. Has lots of info that really works (exercises, etc).
 

Gymrat79

Registered Member
Joined
May 28, 2017
Messages
248
Reaction score
6
Points
18
Be a true hardcore motherfucker and stack Test with Trenbolone and Anadrol along with some Masteron.

Now shut up and stop posting stupid threads.
 

frank zazz

Super duper mod
Registered Member
Joined
Nov 6, 2013
Messages
9,249
Reaction score
3,176
Points
113
This is an essential piece of equipment when you want to send a dick pic and you are hung like an eight year old the trusty drafting ruler.
 

Attachments

  • IMG_1054.JPG
    IMG_1054.JPG
    14 KB · Views: 71

Juicebox

Registered Member
Joined
Jun 23, 2012
Messages
278
Reaction score
19
Points
18
Location
Texas
unicorn buddy let me know when you find it


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

REHH

Super Moderator
Staff member
Super Moderator
Joined
Oct 20, 2014
Messages
14,910
Reaction score
5,423
Points
113
Whatever happened to those vacuum penis pumps everyone was using in the 90s....lol
 

Kronikmstrb8r

Senior Member
Registered Member
Joined
Mar 30, 2014
Messages
2,473
Reaction score
81
Points
48
Whatever happened to those vacuum penis pumps everyone was using in the 90s....lol
You can still get em at sex shops, from what I hear they don't do anything long term

Sent from my SM-G935V using Tapatalk
 

Kronikmstrb8r

Senior Member
Registered Member
Joined
Mar 30, 2014
Messages
2,473
Reaction score
81
Points
48
Shit... Lol. Haven't seen that in forever

Sent from my SM-G935V using Tapatalk
 

White Iverson

Registered Member
Joined
Jun 28, 2017
Messages
21
Reaction score
1
Points
3
I ran IA's Hammer. I was a horn-dog for a few days straight. I understand IA is not here any longer, but I do know at the very least, the Hammer was legit.
 

gdawg

Low Life
Registered Member
Joined
Nov 13, 2014
Messages
4,423
Reaction score
231
Points
63
Location
Southeast
You guys have it all wrong . As usual it's all in the diet . If you are 250 with a decent dick it will be a huge cock at 185 . It's all part of the illusion . O and never leg day , big quads = ok Dick ... same illusion.
 

dogbig

Senior Member
Registered Member
Joined
Jun 6, 2013
Messages
358
Reaction score
14
Points
18
🤔

Sent from my SAMSUNG-SM-G935A using Tapatalk
 

Vision

Team supervisor P.S.L.
Staff member
Super Moderator
Joined
Aug 20, 2013
Messages
23,206
Reaction score
11,851
Points
113
Manscape, nuff said!

Em6OCNJ.jpg
 

Kronikmstrb8r

Senior Member
Registered Member
Joined
Mar 30, 2014
Messages
2,473
Reaction score
81
Points
48
Haha, I like that

Sent from my SM-G935V using Tapatalk
 

NPower65

Registered Member
Joined
Apr 3, 2015
Messages
66
Reaction score
7
Points
8
Rofl..... Yes that it... those European fags are some sick bastards.
OMG a dick fucker that's too funny but I think OP would benefit from a dick fisting in his peehole!!!
 

Sumner

Banned
Joined
Feb 5, 2016
Messages
3,015
Reaction score
274
Points
83
Get Shredded!
I have spent the last 1-2 months traning intensely with a good cutting diet. I was skinny-fat and maybe around 18-20% bf and now I'm sitting at around 10% bf. this is the first time ever being this lean and it's crazy. there are a lot of benefits of being lean, but my facial aesthetic change is insane. I was always a good looking guy, but now... my face is so damn sexy and masculine. it's a pretty big difference.

I'm kinda skinny right now, with some muscle. it's time to bulk up and become a beast. I wanna get jacked and strong as hell. and I also need to get much bigger dick. what steroid should I use? I need a big dick that will make sexy girls squirt like insane and beg me for more. I wanna get jacked and strong as an ox. what steroid should I do? what steroid should I use for getting a huge dick and some serious muscle mass? I'm 18 years old btw.
I swear GH made my dick bigger and thicker !!!! Even my whife said something ,
 

johnsteroids

SDR
Registered Member
Joined
Jun 19, 2017
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Location
usa
wow , Thank you for sharing interesting post with proper info .
 

Draggster999

Banned
Joined
Jan 3, 2017
Messages
464
Reaction score
13
Points
18
Wrong.
Mow the grass flat and you will instantly be 2in longer...

Yeah doing that but still if your dick is 6inches hairy or not the girls still only gonna feel 6 inches when it's inside but yeah makes it look bigger. You could jelq but that shit hurts
 
Top