• 👋Hello, please SIGN-UP FOR A FREE account and become a member of our community!
    You will then be able to start threads, post comments and send messages to other members. Thanks!

Tbol and female sexual enhancer

FBird

Registered
Joined
Feb 1, 2013
Messages
57
Reaction score
14
Points
8
Get Shredded!
Ive read on a few post where some ladies were using this way. Wondering if anyowne would care to share experience?
Best dosage? Timing ? Results ? Sides? I was thinking about suggesting to my wife? Thanks for info and repsonse.
 
Using for sports??
Or sexual performance??.
I believe it was female athletes 1st to use tbol back when..
 
I pinned my woman last night 10mg..I did it to early..we had a late night ,sex was great but it always is..
Try 20mg another day.
Your wife a trooper.

I just had mine make an appointment for bloodwork. Her libido ain’t what it used to be and I wanna see if there’s something there before suggesting or pushing drugs.
 
Your wife a trooper.

I just had mine make an appointment for bloodwork. Her libido ain’t what it used to be and I wanna see if there’s something there before suggesting or pushing drugs.
Mine takes dhea..
I want to see her blood work also..she says her libido is great it's just me being a nut job turns her off 😆 🤣
 
Ive read on a few post where some ladies were using this way. Wondering if anyowne would care to share experience?
Best dosage? Timing ? Results ? Sides? I was thinking about suggesting to my wife? Thanks for info and repsonse.
How long shoud she take it? Tbol only is recommended 2.5mg-7.5mg for women (prof. = 10mg). 4-6 weeks max.! Tbol is great for developing motivation and stamina. My experience.
 
Your wife a trooper.

I just had mine make an appointment for bloodwork. Her libido ain’t what it used to be and I wanna see if there’s something there before suggesting or pushing drugs.
Have you tried PT-141? It’s marketed for females under the brand name Vylessi. The worst side effect is a bit of nausea maybe 30-60 mins after the injection. After that it’s smooth sailing. This shit will have your wife waking you in the middle of the night. It works just as good for men too. Worst side effect for men is a hard on for the next 48 hours lmao.
 
Have you tried PT-141? It’s marketed for females under the brand name Vylessi. The worst side effect is a bit of nausea maybe 30-60 mins after the injection. After that it’s smooth sailing. This shit will have your wife waking you in the middle of the night. It works just as good for men too. Worst side effect for men is a hard on for the next 48 hours lmao.
I have not. What’s the dosing on this for women, how often?
 
Have you tried PT-141? It’s marketed for females under the brand name Vylessi. The worst side effect is a bit of nausea maybe 30-60 mins after the injection. After that it’s smooth sailing. This shit will have your wife waking you in the middle of the night. It works just as good for men too. Worst side effect for men is a hard on for the next 48 hours lmao.
My wife and I have used it but made us more nauseated and they kinda ruins the mood. Glad it works for y’all.
 
My wife and I have used it but made us more nauseated and they kinda ruins the mood. Glad it works for y’all.
I got hot and nauseated. My woman got flush face and horny..so let's just say it suited her better,as I'm horny all day and night.
 
I got hot and nauseated. My woman got flush face and horny..so let's just say it suited her better,as I'm horny all day and night.
Wife gets flush and nauseous as I get a slight headache and nauseous.

Same always horny and hard on command. I think of sex and foreplay all day long.
 
Wife gets flush and nauseous as I get a slight headache and nauseous.

Same always horny and hard on command. I think of sex and foreplay all day long.
I send my woman dic pics from work..it's how I say good morning, she also sends me sexy pics while at work..when I was taking mt2 I would get hard on texting her and thinking about what we could do lol...
I really don't need any sexual enhancements but they are fun
 
I have not. What’s the dosing on this for women, how often?
The clinical dosage for Vylessi is 1.75mg. You can start at 500MCG and see how the nausea is. I think the max dose is like 8 times a month.
 
Get Shredded!
The clinical dosage for Vylessi is 1.75mg. You can start at 500MCG and see how the nausea is. I think the max dose is like 8 times a month.
I believe I read somewhere no more than 1 dose in a 72hr period.
 
I send my woman dic pics from work..it's how I say good morning, she also sends me sexy pics while at work..when I was taking mt2 I would get hard on texting her and thinking about what we could do lol...
I really don't need any sexual enhancements but they are fun
My ole lady don’t care for the pics as foreplay unfortunately but she is coming into a new zone now that she is 40. Like our teenage -20s was HOT then in our 30s with kids in the mix it went warm and even cold sometimes. Now at almost 41 she is back in the zone!

I don’t need enhancing either but I like to see what they do to me and her.
 
My ole lady don’t care for the pics as foreplay unfortunately but she is coming into a new zone now that she is 40. Like our teenage -20s was HOT then in our 30s with kids in the mix it went warm and even cold sometimes. Now at almost 41 she is back in the zone!

I don’t need enhancing either but I like to see what they do to me and her.
Yea we there too..kids still in house though..she still mid 30s I'm older..but my sex drive is 20s 😆
 
You need to cycle off pt141 as well diminishing returns
 
Back
Top