• Hello, please REGISTER and become a member of our community! You will then be able to start threads, post comments and send messages to other members. Thanks!

ProtonMail >>>> ???? WTF

BadGas

H-AS Board Rep
Registered Member
Joined
Feb 6, 2014
Messages
1,641
Reaction score
166
Points
63
Location
Not Up. Never Down.
Get Shredded!
I see a lot of you using and posting your protonmail email addresses on the boards..

And it has me scratching my head ... :hmm::hmm:

Am I the only that remembers they got hacked.. ???

All the spam mail pretending to be moderators.. that were very well put together.. and fooled quite a few people..

Why are so many using Protonmail again.. ????
 

Arnold

Numero Uno
Staff member
Administrator
Joined
Jun 16, 2012
Messages
27,807
Reaction score
20,005
Points
113
I no longer recommend ProtonMail.
 

SloppyJ

Registered Member
Joined
Jun 18, 2012
Messages
2,771
Reaction score
805
Points
113
Well I changed my password and forgot it so it's time to find a new email provider. Any recommendations?
 

MGM

Registered User
Registered Member
Joined
Dec 1, 2016
Messages
544
Reaction score
305
Points
63
Yea protonmail sucks . I started getting mass emails from people on there like they sold my addy
 

GarlicChicken

Registered Member
Joined
Jul 24, 2012
Messages
11,960
Reaction score
3,986
Points
113
Damn. I just switched because of this. Good to know, thanks guys
 

MindlessWork

Registered User
Registered Member
Joined
Mar 7, 2017
Messages
12,737
Reaction score
3,566
Points
113
I use protonmail as well as tutanota and don't disclose it publicly. If any of you use secure email it's a good idea to only disclose that addy to people you trust, including sponsors you do business with.
 

repitup

Registered Member
Joined
Mar 9, 2019
Messages
1,702
Reaction score
220
Points
63
Location
USA
yep no proton for me.. had an order get snagged up and cost me over $300..
 

BodybuilderZepp

Registered User
Registered Member
Joined
Oct 4, 2019
Messages
2,653
Reaction score
3,950
Points
113
Didnt know about this, all I’ve been using is proton and never had a problem.

Is Tuta the only one to use now?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

lifter916

Registered Member
Joined
Jun 16, 2017
Messages
3,730
Reaction score
1,747
Points
113
Didnt know about this, all I’ve been using is proton and never had a problem.

Is Tuta the only one to use now?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Had some weird shit happening with my proton...moved to tuta..goold damn hackers these days. If they only used their brains for legitimate work, they could make a shit ton of money without having to constantly look behind their backs for LE to snatch em.

Sent from my 6062W using Tapatalk
 

Arnold

Numero Uno
Staff member
Administrator
Joined
Jun 16, 2012
Messages
27,807
Reaction score
20,005
Points
113
the notorious "AAS forum scammer" made some crap up and Protonmail closed my account, so again I don't recommend them anymore.
 

j2048b

Registered User
Registered Member
Joined
Jul 2, 2012
Messages
1,366
Reaction score
439
Points
83
Who is recommended now? Tut?

Ctemplar was one that was recommended lately? Never used it myself

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk
 

Jpal

Registered Member
Joined
Mar 24, 2019
Messages
137
Reaction score
139
Points
43
Tutanota is also shit and worse than proton. I recommend any source using tutanota to change ASAP. It doesnt take much to get the tutanota account shutdown. Tutanota has shut down my email about 4 times due to false reporting. Finally the 4th time i guess they got tired of the extortionist reports against my email they said, well you sell steriods and thats illegal in germany so we terminate your account. Have a great day.


Best email is anonymous speech or get your own private domain that wont get shutdown.
 
Top