• Hello, please REGISTER and become a member of our community! You will then be able to start threads, post comments and send messages to other members. Thanks!

Dbol is this right?

Status
Not open for further replies.

CodyT3

Registered Member
Joined
Apr 13, 2022
Messages
22
Reaction score
3
Points
3
Test base even at low doses is essential on almost any cycle imo. E2 and testosterone play a big part in how you feel mentally and physically. If you want your dick to function it’s a good pro caution always.
that explains why it feels limp sometimes
 

Tren_Setter253

Your local pharmacist
Registered Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
171
Reaction score
302
Points
63
that explains why it feels limp sometimes
And dbol aromatizes to estrogen like crazy. Have you been taking any ai? Estrogen being way too high can cause libido issues as well. If I were you I’d get bloodwork done before you touch any other compound especially Deca which comes with it’s own set of issues for certain guys.
 

wesley_swolle

Large Member 🍆
Registered Member
Joined
Sep 4, 2019
Messages
2,601
Reaction score
3,032
Points
113
100mgs dbol daily and no test.... Did I step into the 1987 twilight zone, cause that where all your intel came from lol
Hey don't be an 'unhelpful douche' there are enough of us assholes on this thread already, lmao

I didn't choose the swolle life, the swolle life chose me ~ Wesley Swolle
 

Wardamn

Registered User
Registered Member
Joined
Feb 15, 2020
Messages
667
Reaction score
415
Points
63
100mgs dbol daily and no test.... Did I step into the 1987 twilight zone, cause that where all your intel came from lol

Hey bro, Arnold did it and we train alike.
 

Brutus6688

Registered User
Registered Member
Joined
Aug 21, 2020
Messages
235
Reaction score
152
Points
43
You have zero clue what you are doing
you need to stop everything right now and do a proper PCT
spend a lot of time researching and educate yourself
also what are your stats age training experience etc etc
 

CodyT3

Registered Member
Joined
Apr 13, 2022
Messages
22
Reaction score
3
Points
3
And dbol aromatizes to estrogen like crazy. Have you been taking any ai? Estrogen being way too high can cause libido issues as well. If I were you I’d get bloodwork done before you touch any other compound especially Deca which comes with it’s own set of issues for certain guys.
i been taking nolvadex and yeah i think i will get bloodwork
 

CodyT3

Registered Member
Joined
Apr 13, 2022
Messages
22
Reaction score
3
Points
3
Get Shredded!
You have zero clue what you are doing
you need to stop everything right now and do a proper PCT
spend a lot of time researching and educate yourself
also what are your stats age training experience etc etc
20 been training since 14 and i wiegh 176 was 156 4 weeks ago
 

Brutus6688

Registered User
Registered Member
Joined
Aug 21, 2020
Messages
235
Reaction score
152
Points
43
20 yrs old! WTF
please stop before you do damage to yourself
learn to train and eat properly to maximize your natural potential, wait as long as you can to start using PEDs at least for another 5 yrs
then start off slow with a test only cycle for 12 wks
Ive been doing this for 25 yrs and wish I would have not started so young
but I know you won’t take my advise
 

HFO3

NO LIMITS.
Staff member
Super Moderator
Joined
Feb 22, 2013
Messages
12,342
Reaction score
8,498
Points
113
Hey don't be an 'unhelpful douche' there are enough of us assholes on this thread already, lmao

I didn't choose the swolle life, the swolle life chose me ~ Wesley Swolle

There is no way this is real


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

TheOldJJdigs

SB Labs
Board Rep
Joined
Jul 7, 2013
Messages
3,691
Reaction score
1,915
Points
113
This has to be a troll. There’s no way I just read all this and OP is real lol. I’m sorry I just can’t bite

OP if you’re not a troll… I get that youve gotten some mixed advice here. I would stop doing what you’re doing. I would spend some time on what a good first cycle would consist of. I would also consider waiting to use ANY AAS or Testosterone for now. At your age if you buttoned down a 5,000 cal/day nutrition plan and worked on getting a solid training program down you could probably add 30 pounds in a full year… with no AAS. Your body is primed and ready to grow at your age.

I do still think you’re trolling everyone lol.
 
Status
Not open for further replies.
Top