• Hello, please REGISTER and become a member of our community! You will then be able to start threads, post comments and send messages to other members. Thanks!

Anybody still talking C4?

rayschray12

Registered User
Registered Member
Joined
Sep 28, 2012
Messages
511
Reaction score
92
Points
28
good chance it'll turn your shit green...no joke
 

Rowads

Registered Member
Joined
Oct 22, 2015
Messages
72
Reaction score
9
Points
8
Location
God's country
Haha awesome! I am hulk! I see you still got the dq banner. Are they still going? I used them once before it was fast but I felt the test was mediocre. I had to run high doses with it.
 

A.font401

Registered Member
Joined
Jan 2, 2018
Messages
5,056
Reaction score
3,425
Points
113
I prefer high stim pre workouts. So c4 just doesn’t cut it for me. Avantus, dark horse, woke af are ones I’ve done and liked a lot.
 

GYMnTONIC

Super Moderator
Staff member
Administrator
Joined
Jul 10, 2014
Messages
13,720
Reaction score
19,585
Points
113
Yeah man No Offense intended but c4 is kind of a mockery in the real supplement scene.

A ton of way better options depending on what you want.

But hey if you like it and are happy, Im sure its dirt cheap. Keep going :)
 

Rowads

Registered Member
Joined
Oct 22, 2015
Messages
72
Reaction score
9
Points
8
Location
God's country
Back to research for me! always more to learn

Yeah man No Offense intended but c4 is kind of a mockery in the real supplement scene.

A ton of way better options depending on what you want.

But hey if you like it and are happy, Im sure its dirt cheap. Keep going :)
 

wesley_swolle

Large Member 🍆
Registered Member
Joined
Sep 4, 2019
Messages
2,955
Reaction score
3,637
Points
113
Yeah man No Offense intended but c4 is kind of a mockery in the real supplement scene.

A ton of way better options depending on what you want.

But hey if you like it and are happy, Im sure its dirt cheap. Keep going :)
Yeah, I used C4 pwo once upon a time, then I got a job, lol

I Didn't Choose the Swolle Life, The Swolle Life Chose Me
 

redwolf

Registered Member
Joined
Dec 5, 2019
Messages
104
Reaction score
33
Points
28
C4 ultimate isnt a terrible product, there is just much better options out there.

Sent from my SM-N960U using Tapatalk
 

Main3iac10

Registered User
Registered Member
Joined
Mar 2, 2019
Messages
222
Reaction score
83
Points
28
So many better options... I took C4 when it first came out, now don’t like it at all.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

MGM

Registered User
Registered Member
Joined
Dec 1, 2016
Messages
544
Reaction score
305
Points
63
There's like 10 c4's and about 8 of them are pixie dust broski no clinical dosages . I'll agree with afonts picks they are top notch
 

Rajput

Registered User
Registered Member
Joined
Jan 26, 2017
Messages
3,436
Reaction score
820
Points
113
C4 original is horse crap
The ripped and explosive energy are better

Sent from my CPH1907 using Tapatalk
 

Jswole220

Registered Member
Joined
Dec 20, 2017
Messages
5,359
Reaction score
2,092
Points
113
Location
Earth ��
Yeah it did lol only when I drink 30 oz at 3 scoops though
Why would you mix 30oz of water with pwo? I don’t think most guys understand pwo should be drank quickly to let the ingredients take effect and not something you just casually sip on.
 

A.font401

Registered Member
Joined
Jan 2, 2018
Messages
5,056
Reaction score
3,425
Points
113
Why would you mix 30oz of water with pwo? I don’t think most guys understand pwo should be drank quickly to let the ingredients take effect and not something you just casually sip on.

Dry scoop and a mouthful of water to wash it down that’s how I roll lol
 

redwolf

Registered Member
Joined
Dec 5, 2019
Messages
104
Reaction score
33
Points
28
Why would you mix 30oz of water with pwo? I don’t think most guys understand pwo should be drank quickly to let the ingredients take effect and not something you just casually sip on.
One of my biggest pet peeves. Have a buddy that does this and then just sips on it all workout.

Sent from my SM-N960U using Tapatalk
 

Rowads

Registered Member
Joined
Oct 22, 2015
Messages
72
Reaction score
9
Points
8
Location
God's country
Why would you mix 30oz of water with pwo? I don’t think most guys understand pwo should be drank quickly to let the ingredients take effect and not something you just casually sip on.

i don’t know how much water you drink but 30oz ain’t shit and 3 scoops at that amount is stout. Next time know what you’re talking about
 

Milford King

Twat Waffle Inspector
Registered Member
Joined
Jan 23, 2018
Messages
14,154
Reaction score
12,547
Points
113
30oz is like 4 glasses off water. That’s a lot of water to chug for a pre workout. But I mean, to each there own. I drink coffee so those stimulant pre workouts usually just make me sick.

mudvayne, static x, pantera is usually my pre workout. Mixed with a dash of road rage and I’m ready to tear shit up at the gym.
 

JonnieB

Registered Member
Joined
Jan 26, 2020
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
C4 was my go to. Now I just brew me a cup of black coffee and get after it!
 

Turkeybacon

Registered User
Registered Member
Joined
Apr 20, 2015
Messages
1,626
Reaction score
160
Points
63
Get Shredded!
C4 ultimate isnt a terrible product, there is just much better options out there.

Sent from my SM-N960U using Tapatalk
The citrulline ratio is perfect but to much caffeine. I like total war

Sent from my SM-G973U using Tapatalk
 

Turkeybacon

Registered User
Registered Member
Joined
Apr 20, 2015
Messages
1,626
Reaction score
160
Points
63
Total war has more caffeine.

Sent from my SM-N960U using Tapatalk
Total war 325 I thought c4 ultimate was 400mg ? I know it was when it first released

Sent from my SM-G973U using Tapatalk
 

Turkeybacon

Registered User
Registered Member
Joined
Apr 20, 2015
Messages
1,626
Reaction score
160
Points
63
I thought it was 400 when first released *
 

redwolf

Registered Member
Joined
Dec 5, 2019
Messages
104
Reaction score
33
Points
28
Total war 325 I thought c4 ultimate was 400mg ? I know it was when it first released

Sent from my SM-G973U using Tapatalk
Coulda been.c4 ultimate is 300 now but also has some teacrine plus rauwolfia vomitoria so that could be why. Whereas total war is 350 with some other pseudo stimulants.

Shit im pretty sure when total war first came out it had dmha in it. Back when redcon made prohormones lol.

I like both of them though. Usually rotate between a bunch of different pres depending on what I am feeling that day and how late or early it is.

Sent from my SM-N960U using Tapatalk
 

Turkeybacon

Registered User
Registered Member
Joined
Apr 20, 2015
Messages
1,626
Reaction score
160
Points
63
Coulda been.c4 ultimate is 300 now but also has some teacrine plus rauwolfia vomitoria so that could be why. Whereas total war is 350 with some other pseudo stimulants.

Shit im pretty sure when total war first came out it had dmha in it. Back when redcon made prohormones lol.

I like both of them though. Usually rotate between a bunch of different pres depending on what I am feeling that day and how late or early it is.

Sent from my SM-N960U using Tapatalk
Ya I like when the citrulline is atleast at 6grams so even with half a scoop I'll still feel it

Sent from my SM-G973U using Tapatalk
 

Rowads

Registered Member
Joined
Oct 22, 2015
Messages
72
Reaction score
9
Points
8
Location
God's country
30oz is like 4 glasses off water. That’s a lot of water to chug for a pre workout. But I mean, to each there own. I drink coffee so those stimulant pre workouts usually just make me sick.

mudvayne, static x, pantera is usually my pre workout. Mixed with a dash of road rage and I’m ready to tear shit up at the gym.

sorry I wasn’t trying be a dick but just re read that. My previous statement Sounds dickish , sorryj swole, but my tumbler I mix my pwo in is 30 oz and it’s about the size of my old shakers. Also I’m looking at concentration not quantity but I do drink a lot of water
 
Last edited:

MindlessWork

Registered User
Registered Member
Joined
Mar 7, 2017
Messages
12,714
Reaction score
3,589
Points
113
I love C4 so kept a small jar in my gym bag. It's easy to mix in my blender bottle with that ball.
 

redwolf

Registered Member
Joined
Dec 5, 2019
Messages
104
Reaction score
33
Points
28
Have you ever used Kracked?
I beleieve my buddy tried kracked and it was a lie. Didnt perform how it should have with the ingredient profile. Took 1.5 scoops and didnt feel a thing

Sent from my SM-N960U using Tapatalk
 
Top