Search:

Type: Posts; User: MonsterMaker; Keyword(s):

Page 1 of 28 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Well that backfired

    Well that backfired
  2. Replies
    12
    Views
    138

    Source requiring pics of WU receipt?

    The first time I did a money transfer with wu the bitch at Walgreens was being nosey as hell and it started sketching me out…

    She asked how much and I told her and she was like “whoaa now that’s...
  3. Replies
    12
    Views
    138

    Since this thread is already going I’m gonna...

    Since this thread is already going I’m gonna hijack it real quick for a quick question…

    You guys feel like money transfer me are pretty risky for the buyer? Have you ever heard of a buyer getting...
  4. Thread: Cutting

    by MonsterMaker
    Replies
    12
    Views
    168

    Yeah that’s how this whole thing started. Went to...

    Yeah that’s how this whole thing started. Went to primary to get a physical asked for test levels to be drawn because I was having a host of low t symptoms. Levels came back low. Went to trt doctor...
  5. Thread: Unreal

    by MonsterMaker
    Replies
    15
    Views
    245

    Gotta be honest here, I’m unfamiliar with “the...

    Gotta be honest here, I’m unfamiliar with “the dolphin”…

    Is this a trick question?
  6. Could you imagine kicking yourself so hard that...

    Could you imagine kicking yourself so hard that you can’t even find a source who’s willing to sell to you because of some shady shit you tried pulling on the board with another lab?
  7. Replies
    17
    Views
    371

    Everyone thinks your full of shit bro, prove em...

    Everyone thinks your full of shit bro, prove em wrong
  8. Thread: Cutting

    by MonsterMaker
    Replies
    12
    Views
    168

    I’m just wondering if there is like a safe zone...

    I’m just wondering if there is like a safe zone as far as cutting goes as to what would help to loose as little mass as possible. Or does it really not matter. If I wanted fast results could I just...
  9. Thread: Cutting

    by MonsterMaker
    Replies
    12
    Views
    168

    Cutting

    Might not be rocket science but it is a science of sorts. Nothing wrong with having something tangible and concrete to go off of. What’s a little less? That’s pretty subjective. I like numbers brah...
  10. Thread: Unreal

    by MonsterMaker
    Replies
    15
    Views
    245

    Ya if this was three years ago prechildren it...

    Ya if this was three years ago prechildren it definitely wouldn’t have stopped her. My wife said the same thing, that it feels better. It’s just hard enough to get her to throw down these days heaven...
  11. Replies
    2,361
    Views
    112,200

    Looking good bro, really vascular in that second...

    Looking good bro, really vascular in that second pic. You taking 100mgs of tren daily or 3 times a week? That part confused me…
  12. Looking forward to the final verdict. If this...

    Looking forward to the final verdict.

    If this dude is really making this shit up, then that’s outright dirty. Especially trying to pull this stunt against a new lab…
  13. Thread: Unreal

    by MonsterMaker
    Replies
    15
    Views
    245

    I like having her on her back, just love seeing...

    I like having her on her back, just love seeing that pussy for all its glory

    https://media2.giphy.com/media/1ktwfTjwaQzde/giphy.gif
  14. Why is usps looking into protests? I just glanced...

    Why is usps looking into protests? I just glanced at the article but I was thinking it had something to do with mail…
  15. Thread: Unreal

    by MonsterMaker
    Replies
    15
    Views
    245

    I know bro, comes down to her though…

    I know bro, comes down to her though…
  16. Thread: Unreal

    by MonsterMaker
    Replies
    15
    Views
    245

    Unreal

    Just got done working late tonight so I wouldn’t have to come in tomorrow, also got a baby sitter lined up for 3 hours tomorrow so that we can have some time together for my birthday weekend… I’ve...
  17. Replies
    32
    Views
    297

    Thanks man I really appreciate that. Took years...

    Thanks man I really appreciate that. Took years for me to finally do it but if I hadn’t got out when I did I think I’d be dead by now. After all the overdoses on my record, I think I would literally...
  18. Replies
    32
    Views
    297

    You’re preaching to the choir on that one....

    You’re preaching to the choir on that one. Unfortunately I’m well versed in the hell you speak of. I didn’t say it was gonna be easy, just that it’s gonna get better… I’m years clean and I barely...
  19. Replies
    17
    Views
    363

    Lol I hope not. That tren does got a bit of a...

    Lol I hope not. That tren does got a bit of a pinch to it tho. Not like normal pip just a nice pinch goes away after 3 hours….
  20. Thread: Cutting

    by MonsterMaker
    Replies
    12
    Views
    168

    So do you think eating a deficit while cruising...

    So do you think eating a deficit while cruising would be a bad idea? Also how slight of a deficit are we talking?

    I don’t get the whole slight deficit thing. Say my maintenance is 3500. But if I...
  21. Replies
    17
    Views
    363

    Nah I prefer ugl, smooth as butter and oil is not...

    Nah I prefer ugl, smooth as butter and oil is not nearly as thick as pure cottonseed oil…
  22. Now that’s self sufficient ...

    Now that’s self sufficient

    https://media2.giphy.com/media/1jCs6Doz3WRtOPl6bq/giphy.gif
  23. Replies
    32
    Views
    297

    Just gotta ride it out brother it will pass…...

    Just gotta ride it out brother it will pass… physical withdrawals from opiates don’t last long…
  24. Replies
    19
    Views
    253

    Honestly a troll could probably get me hard if...

    Honestly a troll could probably get me hard if she massaged my nuts right now… this sex drive is honestly crippling sometimes….
  25. Upcycle that shit bro, that’s your protein source...

    Upcycle that shit bro, that’s your protein source right there…
  26. Thread: Cutting

    by MonsterMaker
    Replies
    12
    Views
    168

    Cutting

    I was hoping you guys can shed some light on cutting after running a bulk cycle. Back in the day before gear came into the picture I’d just drop my calories down to 2k up the cardio and watch the...
  27. Replies
    15
    Views
    345

    That’s crazy to me. I tolerate Dbol extremely...

    That’s crazy to me. I tolerate Dbol extremely well. Never had any issues and I would dose 75-100mgs preworkout… never even got those horrible back pumps that everyone talked about. In fact pumps were...
  28. Bro you are like a walking encyclopedia, honestly...

    Bro you are like a walking encyclopedia, honestly blows my mind.
  29. So if ergot derivatives inhibit prolactin, maybe...

    So if ergot derivatives inhibit prolactin, maybe we should all stock up on some lsd… gonna be a weird day at the gym….
  30. Replies
    19
    Views
    253

    I’m not that flexible bro, it’s an automatic and...

    I’m not that flexible bro, it’s an automatic and it’s up by the steering wheel… wait…I meant I’m not gay bro, cmon
Results 1 to 30 of 831
Page 1 of 28 1 2 3 4
Copyright© 2012-2021 Anabolic Steroid Discussion Forums