Search:

Type: Posts; User: stinkfingerdelux; Keyword(s):

Page 1 of 87 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    15
    Views
    216

    [emoji1787][emoji1787]

    [emoji1787][emoji1787]
  2. Replies
    15
    Views
    216

    I'm Not a praying man. But oh lord please never...

    I'm Not a praying man.
    But oh lord please never let me get beat up by someone dressed like Michael. Jackson in public.
  3. I don't like to do these dates much any more....

    I don't like to do these dates much any more.
    But watch for high volatility.
    Feb 17th - Feb 22nd.

    [emoji1320]
  4. Congress buys in first. We buy. They sell. We...

    Congress buys in first. We buy. They sell. We loose
    Sounds about right. Lol
  5. Replies
    12
    Views
    398

    We don't do that here. Or this. I hope. 68957

    We don't do that here. Or this. I hope. 68957
  6. Replies
    51
    Views
    1,443

    Speaking of old farts. I blasted one out this...

    Speaking of old farts. I blasted one out this morning that smelt like it was from yesterday. Yuck.
    I hope u feel Better and beat it man.
  7. Think these are any better than the ball On rope?

    KKH Ergonomic Triceps Rope Pull Down with Anti-Slippery Natural Rubber Grip for Activating More Muscle Fibers-Gym Rope for Push Downs, Triceps Pull Downs Crunches, Facepulls, 36" Rope Length....
  8. Replies
    15
    Views
    403

    Covid and blasting

    I think I'm good now. Still lethargic have my moments. But it started for me on the 18th.im assuming it's gone. Think it'll be legit to start a Blast?

    Any precautions I should take into...
  9. Replies
    22
    Views
    585

    After a quickie. He does the dishes so when ur...

    After a quickie. He does the dishes so when ur wife gets home she thinks u went above n beyond.
    Now u know why they call em brownie points.

    Merry Christmas asf
  10. Merry Christmas Santa.

    Merry Christmas Santa.
  11. Replies
    19
    Views
    503

    Yea I told her just let em play indoors but she...

    Yea I told her just let em play indoors but she brought em out for 10 min to go down his slide. I get it tho. He's a kid and he's gonna melt down until he gets out there. Better now than when I get...
  12. Replies
    19
    Views
    503

    Mrs stink just texted and said the bugger keeps....

    Mrs stink just texted and said the bugger keeps. Bringing his shoes to the back door cause now he wants to go outside n play. Lol one second hes burning up. N screaming and now he's all "yee-haw" but...
  13. Replies
    19
    Views
    503

    Kilsong new motto: No booster shot means no...

    Kilsong new motto:

    No booster shot means no rooster shot [emoji97][emoji97]
  14. Replies
    19
    Views
    503

    He's Def not himself. Woke from our bed and went...

    He's Def not himself. Woke from our bed and went into his just to lay n watch his tablet. Figured the rest would be good for em so I think he's just gonna Lounge around for the day. The asshole part...
  15. Replies
    19
    Views
    503

    In all fairness. Yes that comes off as stupid....

    In all fairness. Yes that comes off as stupid. (me calling it a hoax.). Even more so stupid because its somewhat of an inside joke between me and captain Maga. Opps. I meant mrs stink. Lol She's more...
  16. Replies
    19
    Views
    503

    Toddler and covid

    From my understanding. The most you can really do is treat the symptoms. For myself. I'm trying to up my zinc magnesium and vagina. Tho. I'm struggling to get my hands on the latter.

    My son had a...
  17. Replies
    16
    Views
    607

    He's has an exhausting week but full time smiles....

    He's has an exhausting week but full time smiles. Except when he couldn't throw rocks from the fountain. Then it was tantrum time haha
  18. Replies
    16
    Views
    607

    I couldn't help it. The handrails taste so sweat

    I couldn't help it. The handrails taste so sweat
  19. Replies
    16
    Views
    607

    So it's 80+ here in Disney. I'm shivering so...

    So it's 80+ here in Disney.
    I'm shivering so bad. Sweatpants n fleece Vest with a hoodie over it and snow hat. From dinner last night till no I can't get warm. Never felt so weak.
    Guessing I got...
  20. Replies
    80
    Views
    2,723

    Got room for one more hole Pic?

    Got room for one more hole Pic?
  21. These puppies always help my wrist from Getting...

    These puppies always help my wrist from Getting soar

    https://www.amazon.com/dp/B0006VVIB8/ref=cm_sw_r_cp_awdb_imm_RK0NE0T4T08KGFMS1ZYE
  22. Replies
    16
    Views
    607

    Are the ubers affordable. Boy I sounded cheap as...

    Are the ubers affordable. Boy I sounded cheap as hell there. Just in general am I gonna spend 50.bucks from resort to park?
  23. Holy chit.

    Holy chit.
  24. Replies
    16
    Views
    607

    Perfect fuggin timing. 68117

    Perfect fuggin timing.
    68117
  25. Replies
    4,283
    Views
    208,679

    Ain't that the truth 68079

    Ain't that the truth 68079
  26. Totally understandable. But spooky as well. I...

    Totally understandable. But spooky as well. I dunno if he was the start. But I couldn't imagine starting a successful business that out grow me and pushes me out of the picture. Though u said he...
  27. Nov inflation rate is out. 68073

    Nov inflation rate is out. 68073
  28. Replies
    16
    Views
    607

    Thanks multi! Yea I think Nana n papa knew...

    Thanks multi!
    Yea I think Nana n papa knew better this time around and opted to stay home. So if she gets lucky. Mrs stink can get the magic kingdong in the shower. If I can secure a bottle Of...
  29. Replies
    16
    Views
    607

    Stink infiltrates Disney

    Grandma and grandpa are sending baby stink to Disney. And since you cant send a 2.5 year old across the country on his own... Well. I thought I'd step up and do the dad thing and go with em.oh yeah....
  30. Replies
    39
    Views
    1,515

    Get well vision!

    Get well vision!
Results 1 to 30 of 2610
Page 1 of 87 1 2 3 4
Copyright© 2012-2022 Anabolic Steroid Discussion Forums