Search:

Type: Posts; User: zionoir626; Keyword(s):

Page 1 of 172 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. Replies
    17
    Views
    210

    Major Red Flag When someone else has to tell...

    Major Red Flag
    When someone else has to tell you...you are out-of-control..
    Playing with Tren is the perfect way to screw Everything UP..
    Z...
  2. Replies
    417
    Views
    24,897

    Better...

    Better...
  3. Replies
    180
    Views
    82,914

    WTF...Multi Did you run out of pics of older...

    WTF...Multi
    Did you run out of pics of older women.. Damn

    She looked Wayyy too young..
    And I'm going to stop There...not a path I will go down..
    Thanks for taking it down..
    Z...
  4. Replies
    37
    Views
    1,193

    No PIP with a 1.5cc's of the Test/Deca blend...

    No PIP with a 1.5cc's of the Test/Deca blend
    That's 750mgs of hormone...in one pin...

    Thanks Church...Perfect
    Just like I knew it would BE..
    X
    Z...
  5. Replies
    17
    Views
    210

    I remember that guy... Take your gains with...

    I remember that guy...
    Take your gains with little to minor sides and run with that..
    BTW...pushing the threshold on dose of Tren...sorry...Bad idea..
    Z...
  6. Replies
    23
    Views
    463

    This is what family does when ONE is in need..put...

    This is what family does when ONE is in need..put aside the little things and get buzy on the Big ones..Often,I've been surprised that the ones I want to choke out..become my closest friends..
    ...
  7. Replies
    6
    Views
    151

    Never did Primo..my girl has..but from what I've...

    Never did Primo..my girl has..but from what I've read and seen here..takes a lot to see results and that's one of the most expensive compounds out there..Not sure what your goals are but DHB is a...
  8. Replies
    41
    Views
    728

    Damn...your mom is kool.. Z...

    Damn...your mom is kool..
    Z...
  9. Replies
    10
    Views
    132

    Had to remind my girl tonight about a...

    Had to remind my girl tonight about a conversation back in 2014 with a Dr. talking about MCL....She recalled it,but mainly the decision I had already made if the results came back...positive...Damn...
  10. Replies
    10
    Views
    132

    Been there many Times..wonder if her motivation...

    Been there many Times..wonder if her motivation was the $$s for the stress test..90% of them don't give a shit about You
  11. Replies
    10
    Views
    132

    I'm Not strong..just pissed and stubborn......

    I'm Not strong..just pissed and stubborn...
    Never learning how to Quit...really paying OFF..

    Wes..your GM was strong..with love for You..
    Great story Man..

    Multi...just get tired of the Dr.s'...
  12. Replies
    180
    Views
    82,914

    Got a PM a while back But Not much since...

    Got a PM a while back But Not much since then..you what's UP?
  13. Replies
    6
    Views
    151

    Have you looked at DHB..a fraction of the price...

    Have you looked at DHB..a fraction of the price and not as much needed..a thought..

    - - - Updated - - -



    What's up Blondie?
    Z...
  14. Replies
    10
    Views
    132

    An Update...

    So...
    Been going on 8+ yrs in this fight...never thought I'd get 2..But Hey

    But it's starting to be more and more difficult to hide the weakness and sudden blackouts..in public..
    Started last...
  15. Replies
    2
    Views
    86

    Stop it already..!!!

    Enough with the coming of the 4th stim check..between that and getting back your $148.oo back from Medicare..
    Nothing but dangling cheese..

    Got to change my search engine...Bing is So Politically...
  16. Replies
    17
    Views
    210

    Wait.. How are the gains???..if you're getting...

    Wait..
    How are the gains???..if you're getting nice gains..why derail a good thing..Tren is so tricky..the Test to Tren ratio..how you respond needs to be really concidered and kinda evaluated...
  17. Replies
    41
    Views
    728

    Damn 19-20 is high..mine got up to 18...

    Damn 19-20 is high..mine got up to 18 something..never 19..
    But other factors caused the toss..

    But once the draining stopped dropping my numbers and BP stayed the same..and basically didn't feel...
  18. Replies
    37
    Views
    1,193

    Only Works If.... The guy is legit and no ...two...

    Only Works If....
    The guy is legit and no ...two for me,one for you BS..
  19. Replies
    37
    Views
    1,193

    Yep... 3 cc's....thats 900 Test...600 Deca ...

    Yep...
    3 cc's....thats 900 Test...600 Deca

    And what would it normally be...??... minimum 5..
  20. Thread: New vials

    by zionoir626
    Replies
    8
    Views
    323

    One of the reasons is the little extra in the...

    One of the reasons is the little extra in the cc...
    The others not so much,minus per cc..

    Delt with many over the yrs here and prior..some good most not..but to trust one like Church..Never.....
  21. Replies
    1
    Views
    83

    I'm Sorry..Basic Math..??

    So... according to Biden...as long as we have 10 million un-Vaxxed in this Country... Covid is going no where..

    And... according to Hospitals around the US...ALL the New patients are......
  22. Replies
    18
    Views
    295

    Oh....They are coming back.....bet on it..

    Oh....They are coming back.....bet on it..
  23. Replies
    18
    Views
    295

    The latter...D

    The latter...D
  24. Replies
    344
    Views
    14,150

    Nice Brother...

    Nice Brother...
  25. Shit I was looking for a job in the North...

    Shit I was looking for a job in the North West,cutting trees down...
  26. Replies
    77
    Views
    5,669

    The waitress has to remind you what you're...

    The waitress has to remind you what you're drinking..everytime you order another..
  27. Replies
    41
    Views
    728

    I hate donating..and when they just throw it in...

    I hate donating..and when they just throw it in the trash right in front of you..not cool..!!

    It will stabilize after a while,but donating is a good thing..
    However,if you aren't getting the...
  28. Replies
    41
    Views
    728

    Doesn't drink..?? Must not be Married..

    Doesn't drink..??
    Must not be Married..
  29. Replies
    37
    Views
    1,193

    Pinned 750mgs of hormone tonight...if it was...

    Pinned 750mgs of hormone tonight...if it was going to ever hurt...It will tomorrow morning...but I have no doubt..cause Church is a Mad Ass Chef...
    Z...
  30. Thread: New vials

    by zionoir626
    Replies
    8
    Views
    323

    And that's how Church rolls...takes care of bizz..

    And that's how Church rolls...takes care of bizz..
Results 1 to 30 of 5156
Page 1 of 172 1 2 3 4
Copyright© 2012-2022 Anabolic Steroid Discussion Forums