Search:

Type: Posts; User: MonsterMaker; Keyword(s):

Page 1 of 72 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. What PED have you tried in the past and said ďnever again!Ē?

    No judging me but Iíve tried prop, test e and c, tren a, mast p, dbol, TBol, proviron, and clenÖ and out of those the only two I physically cannot handle are clen and test e. TestE because of the...
  2. What PED have you tried in the past and said ďnever again!Ē?

    I donít get itÖ you could actually feel your liver saying fuck you?
  3. Replies
    23
    Views
    358

    Well ya thatís kind of what we do [emoji1787]

    Well ya thatís kind of what we do [emoji1787]
  4. Replies
    12
    Views
    314

    How is a picture on the internet rare?

    How is a picture on the internet rare?
  5. Maybe an elementary school PE teacherÖ gotta show...

    Maybe an elementary school PE teacherÖ gotta show them little bitches whoís boss
  6. Replies
    23
    Views
    358

    Ya absolutely man. Iím working with montego and...

    Ya absolutely man. Iím working with montego and following his meal plan. Been doing that for a couple months now and before that I was eating basically rice and meat all day. Basically very similar...
  7. Replies
    23
    Views
    358

    Hardly smoke at all these days. Only on special...

    Hardly smoke at all these days. Only on special occasions. Been taking these gummies every night for about a week now though and they get me Uber stoned lol
  8. Replies
    46
    Views
    936

    Someone indulge my kink

    Ya bro youíre probably right, I mean Iím still bitter towards my mom for having an affair when I was like 12. Felt like she betrayed the whole family and I took it very personally and my dads a dick...
  9. Replies
    46
    Views
    936

    How the fuck? Youíre telling me you were not...

    How the fuck? Youíre telling me you were not allowed to beat your meat to some porn? Like that wasnít allowed?
  10. Replies
    33
    Views
    660

    Human condition to want to have a profound desire...

    Human condition to want to have a profound desire share this life with someone. I literally almost died for itÖ love is is one fucked up drug
  11. Replies
    33
    Views
    660

    Fuck man thatís brutalÖ not to be a dick but you...

    Fuck man thatís brutalÖ not to be a dick but you really think thatís fair to your kids? To fuck them up for life with something like that?

    Not trying to sound unsupportive man it sounds like...
  12. Replies
    23
    Views
    358

    Only thing different is Iíve been taking delt8...

    Only thing different is Iíve been taking delt8 gummies at night and they definitely do not do my appetite any favors. Same with weed when I smoke I literally cannot eat. So that might be the culprit....
  13. Replies
    23
    Views
    358

    Hasnít got back to me yet

    Hasnít got back to me yet
  14. Replies
    23
    Views
    358

    Lol that may or may not be in the works!

    Lol that may or may not be in the works!
  15. Replies
    23
    Views
    358

    Appetite stimulant

    Havenít even taken it pwo it over a week. Itís just slowly been getting worse and worse and now Iím really fucking struggling, taking like 30 mins to eat a bow of rice and meat [emoji2961]

    Iíd say...
  16. Replies
    13
    Views
    1,404

    Man you guys see right through me [emoji1787]

    Man you guys see right through me [emoji1787]
  17. Replies
    23
    Views
    358

    Appetite stimulant

    Anything effective I can get over the counter and locally to help stimulate my appetite?
  18. Ya it doesnít directly make it hard for me to...

    Ya it doesnít directly make it hard for me to sleep but I was sweating so much it was ridiculously uncomfortable and I would wake up every 1-2 hours drenched literally in a puddle. So now that I...
  19. Replies
    46
    Views
    936

    I donít know what it is about me. I guess Iím...

    I donít know what it is about me. I guess Iím just too honest/loyal of a person. Because as bad as I want to cheat on her, every time I get looks in the gym or else where I bitch out, show zero...
  20. Replies
    13
    Views
    1,404

    Yaup thatís it. Sheís let me stick a needle in...

    Yaup thatís it. Sheís let me stick a needle in her vein before so itís not like Iíd be that ridiculous for proposing the ideaÖ if not then nasal spray might be worth trying too. Still gotta look into...
  21. Replies
    13
    Views
    1,404

    So she wonít die? Lol ok jk since Iím not the...

    So she wonít die?

    Lol ok jk since Iím not the psychopath my wife i probably wonít recommend itÖ I do however want to bring up that stuff NY_Angie was talking about that you said made your sex...
  22. Replies
    46
    Views
    936

    Just have her suck you clean after you dump your...

    Just have her suck you clean after you dump your load inside that cum dumpsterÖ easy peasy
  23. Replies
    13
    Views
    1,404

    Do female cycles always result in enlarged clits?...

    Do female cycles always result in enlarged clits? I want to propose this to my wife see if she would even consider it but Iím pretty sure if itís gonna fuck with her lady junk then itís probably...
  24. Replies
    46
    Views
    936

    Honestly man itís not as bad as I make it sound....

    Honestly man itís not as bad as I make it sound. Itís more my ridiculous libido thatís the problem. I just get so salty that she isnít on my level and my fucking head gets all fucked up when I canít...
  25. Replies
    46
    Views
    936

    Btw if you go to Milwaukee you can bang a dried...

    Btw if you go to Milwaukee you can bang a dried up toothless crack head for $20 and a Newport
  26. Replies
    33
    Views
    660

    Ya man over the last 4 years since Iíve been...

    Ya man over the last 4 years since Iíve been sober lifeís been both a lot easier and at the same time
    A lot harder. I donít know how to say it really. Im much more put together got my shit together,...
  27. Replies
    46
    Views
    936

    Ahh tren/mast the good ole homewrecking whore of...

    Ahh tren/mast the good ole homewrecking whore of a compound. Gotta admit the shits got me pretty fed up with my wifeís lack of ambition in the bedroom. Iím ready to fuck my wives cousin if it donít...
  28. Replies
    6
    Views
    115

    My gerd got much worse since starting PEDSÖ...

    My gerd got much worse since starting PEDSÖ starting to think itís just part of it or maybe just part of the orals. Tren is notorious for causing it too. I know what you mean about it coming up into...
  29. Replies
    61
    Views
    1,180

    Has the shit always been that rough for you or...

    Has the shit always been that rough for you or did it kind just keep getting worse every time you used it?
  30. Replies
    61
    Views
    1,180

    I got a tone of tests done spent thousands of...

    I got a tone of tests done spent thousands of dollars for them to tell me Iíve got a stomach bug causing me lots of gas/bloatÖ I didnít believe it at first then all of a sudden it was gone as quick...
Results 1 to 30 of 2149
Page 1 of 72 1 2 3 4
Copyright© 2012-2022 Anabolic Steroid Discussion Forums