Search:

Type: Posts; User: zionoir626; Keyword(s):

Page 1 of 171 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  1. Guys over 50 looking better than guys in their...

    Guys over 50 looking better than guys in their 30's.... I'm right there..!

    - - - Updated - - -



    Soon enough Brother..
    Z...
  2. Replies
    17
    Views
    258

    See that's what I'm talking about Guys We have...

    See that's what I'm talking about Guys
    We have our shit...but we come together in Need..

    Thank You ..Jaxz..!!
    Z...
  3. Replies
    17
    Views
    258

    You lovable sick bitch..

    You lovable sick bitch..
  4. Replies
    17
    Views
    258

    Guys...Reach Out to AR..!!

    Yes another joins the Fight..
    Please reach out and let him know...he's not ever Alone..

    You guys have done so much for me..save my fucking life..many Times..
    And that's something I can never...
  5. Replies
    45
    Views
    1,176

    And exactly WHO doesn't know This..??

    And exactly WHO doesn't know This..??
  6. Honestly.. It's kept me Alive... So there..!

    Honestly..
    It's kept me Alive...
    So there..!
  7. Replies
    40
    Views
    737

    I'm just saying I'm not carrying your huge ass..

    I'm just saying
    I'm not carrying your huge ass..
  8. Replies
    5
    Views
    202

    No Brother... It's a great day.. It's sunny...

    No Brother... It's a great day.. It's sunny out,I'm Full of Life and beating those stats Ass..
    I'm the Lucky One...
    I left out the Fact..I didn't touch grass(not pot)for 3 long years..
    Bed to...
  9. Replies
    11
    Views
    219

    BTW 321 A.M..... can't sleep..??

    BTW
    321 A.M..... can't sleep..??
  10. Replies
    11
    Views
    219

    Shit man...playing it safe hasn't worked out to...

    Shit man...playing it safe hasn't worked out to great in the past..what have I really got to loose..??
  11. Replies
    5
    Views
    202

    You and ME...Both Brother.. Glad you are out of...

    You and ME...Both Brother..
    Glad you are out of that fog...getting a unsavoury diag just sucks..
  12. Replies
    5
    Views
    202

    Well Shit 2.o

    Did some more research..you know the thing I'm alway preaching..
    Guess I missed some articles last time..

    Good News..Im reaching nearly 8 yrs after they found my C....
    But they didn't break the...
  13. Replies
    11
    Views
    219

    Still this type of thing has happened to me more...

    Still this type of thing has happened to me more than a few Times..
    The Full-of-Life..thing just blew me away..I try hard but man,she was astonishingly Positive.. Usually,I can read PE pretty...
  14. Replies
    75
    Views
    5,610

    Or it feels like you came..the shot in the back...

    Or it feels like you came..the shot in the back and that Sly face look..but

    Nothing comes out..
  15. Replies
    75
    Views
    5,610

    How about when you finish pissing..so you...

    How about when you finish pissing..so you think..but you dick hasn't finished..
  16. Replies
    24
    Views
    642

    Well I must be the only one here that doesn't...

    Well I must be the only one here that doesn't know WHO..Mont wants to BE..
    I'll have to check him(and his wife)Out..

    But I do know what it's like to see someone that is better..stronger and...
  17. Replies
    40
    Views
    737

    Damn MAN I was going to use those photos to beat...

    Damn MAN
    I was going to use those photos to beat 4o1..
    Nice Work
  18. Replies
    50
    Views
    986

    Yeah they usually don't stop until something...

    Yeah they usually don't stop until something makes them..not winers like us..
    Good that he's better..close..!
  19. Thread: Advice

    by zionoir626
    Replies
    25
    Views
    439

    Because we are Family here..some just say...

    Because we are Family here..some just say that..but many mean it..
    Like I tell my girl from TIME-to-TIME
    If you're not there when I need you..!

    I don't fucking need YOU..
    Z...
  20. Thread: Advice

    by zionoir626
    Replies
    25
    Views
    439

    Hell do we really ever know..? Non taken...

    Hell do we really ever know..?
    Non taken...
  21. Replies
    6
    Views
    124

    Do the usual A break...anti...

    Do the usual
    A break...anti inflammatories...hot..cold,ten on..ten off
    Hot tub..maybe a massage gun or a hot girl

    And lay off the Hardcore Porn..lol
    Z...
  22. Thread: Well Shit.

    by zionoir626
    Replies
    51
    Views
    1,363

    It's my belief..you can't change anyone but...

    It's my belief..you can't change anyone but yourself..
    I don't even try to change Gabriel..but he's smarter than most.. especially ME..

    Just Saying
  23. Thread: Advice

    by zionoir626
    Replies
    25
    Views
    439

    You guys need to get up to speed.. He's...

    You guys need to get up to speed..
    He's broke..without family..no wife..no support..Nothing but C staring him in the face..

    He needs a plan to fight this..
  24. Thread: Advice

    by zionoir626
    Replies
    25
    Views
    439

    BTW Death is messy..no matter what you plan out...

    BTW
    Death is messy..no matter what you plan out after your gone..
    The hurt is unavoidable...that is the Cold hard fact
    ..
    In the yrs my girl and family and friends have supported me...I am guilty...
  25. Thread: Advice

    by zionoir626
    Replies
    25
    Views
    439

    Listen my Grandmother laid out a great plan for...

    Listen my Grandmother laid out a great plan for her estate..but no one liked it..so off to court and it Was overturned..Her money hungry son F'ed everyone..Yes I still agree with you..I went thru a...
  26. Replies
    23
    Views
    327

    Was sounding good..up to the part that looks non...

    Was sounding good..up to the part that looks non consensual...you know..F'ed in the Ass
    If it hurts that bad...take a pain pill..damn
    Z...
  27. Thread: Fast food

    by zionoir626
    Replies
    28
    Views
    348

    Double Meat Knowing Max..

    Double Meat
    Knowing Max..
  28. Replies
    45
    Views
    1,176

    It's a slippery slope...no pun intended.. If...

    It's a slippery slope...no pun intended..
    If it's a medical or genetic issue..I can be sympathetic..

    But
    To let yourself go do whatever then Want To Be Praised...F No...!
    But it rarely stops...
  29. Thread: Delta 8 thc

    by zionoir626
    Replies
    22
    Views
    444

    All I know is it calms me and take that Rhonda...

    All I know is it calms me and take that Rhonda fucking Rousey out-of my girl after she drinks a couple..and my girl can't fight for shit....
  30. Thread: Fast food

    by zionoir626
    Replies
    28
    Views
    348

    [QUOTE=Bdawg;1958264]What would the penis length...

    [QUOTE=Bdawg;1958264]What would the penis length foods be… just in case my “friend” is interested[/Q

    Max..??
Results 1 to 30 of 5121
Page 1 of 171 1 2 3 4
Copyright© 2012-2022 Anabolic Steroid Discussion Forums