Be honest... Did this give u the willies

Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Senior Member

    stinkfingerdelux's Avatar


    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    1,472

    Thanks Thanks Given 
    645
    Thanks Thanks Received 
    661
    Thanked in
    419 Posts
    Rep Points
    1546138824

    Be honest... Did this give u the willies

    When I was younger. This show would come on. It always seemed scarier Than most horror movies.
    Which of you juicey bros can admit that show was some Freaky deaky Shit...
    Maybe it was just me..
    Also. It's 10pm. Do you know where your children are?


    Sent from my SM-G935V using Tapatalk

  2. #2
    Board Rep
    BOARD REP

    custom's Avatar


    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    7,934

    Thanks Thanks Given 
    2,273
    Thanks Thanks Received 
    5,061
    Thanked in
    2,829 Posts
    Rep Points
    2147483647

    It's 10pm do you know where your children are. Thats just for N.Y. & N.J. folk lol.

  3. #3
    Moderator
    MODERATOR

    Gibbs's Avatar


    Join Date
    Jun 2013
    Posts
    5,854

    Thanks Thanks Given 
    2,130
    Thanks Thanks Received 
    750
    Thanked in
    449 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Nope this made the hair on the back of my neck stand up. This scared me. Almost as much as quick sand.



    Sent from my SM-N960U using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member

    stinkfingerdelux's Avatar


    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    1,472

    Thanks Thanks Given 
    645
    Thanks Thanks Received 
    661
    Thanked in
    419 Posts
    Rep Points
    1546138824

    Quote Originally Posted by custom View Post
    It's 10pm do you know where your children are. Thats just for N.Y. & N.J. folk lol.
    I take it the rest of the country has their shit together lmao
    In NJ we needed that reminder. Oh BTW. You have kids.don't forget.

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member

    stinkfingerdelux's Avatar


    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    1,472

    Thanks Thanks Given 
    645
    Thanks Thanks Received 
    661
    Thanked in
    419 Posts
    Rep Points
    1546138824

    Quote Originally Posted by Gibbs View Post
    Nope this made the hair on the back of my neck stand up. This scared me. Almost as much as quick sand.



    Sent from my SM-N960U using Tapatalk
    Peekin thru fingers to watch lol

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member

    docgreen77's Avatar


    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Oklahoma
    Age
    49
    Posts
    437

    Thanks Thanks Given 
    347
    Thanks Thanks Received 
    98
    Thanked in
    72 Posts
    Rep Points
    437947905

    Ripley’s Believe it or Not. Sometimes they would get some weird shit on there from other countries.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    Swollen Member

    Poirot's Avatar


    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Your mom's house
    Posts
    5,808

    Thanks Thanks Given 
    491
    Thanks Thanks Received 
    911
    Thanked in
    625 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Tales From The Crypt....

    Sent from my FDA work phone

  8. #8
    Board Rep
    BOARD REP

    Durro's Avatar


    Join Date
    Dec 2013
    Posts
    3,357

    Thanks Thanks Given 
    934
    Thanks Thanks Received 
    499
    Thanked in
    334 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Wow Unsolved Mystery’s I forgot about that. Yes of course it made us think. And the show host, he was creepy too. Just the sound of his voice and how he talked all serious.

  9. #9
    Mayor of Pound Town

    MeatCurtains69's Avatar


    Join Date
    Feb 2014
    Location
    Pound Town
    Posts
    48

    Thanks Thanks Given 
    12
    Thanks Thanks Received 
    10
    Thanked in
    7 Posts
    Rep Points
    1995374161

    Quote Originally Posted by stinkfingerdelux View Post
    When I was younger. This show would come on. It always seemed scarier Than most horror movies.
    Which of you juicey bros can admit that show was some Freaky deaky Shit...
    Maybe it was just me..
    Also. It's 10pm. Do you know where your children are?


    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
    Unsolved Mysteries was the shit bro. I'm watching right now on HULU.

  10. #10
    Senior Member

    ArgonCoagulator's Avatar


    Join Date
    Jun 2018
    Location
    Fictional Reality
    Posts
    1,344

    Thanks Thanks Given 
    574
    Thanks Thanks Received 
    623
    Thanked in
    484 Posts
    Rep Points
    451553202

    It didn't scare me it just intrigued me as it still does now when they air reruns. Excellent show.

  11. #11
    Moderator
    MODERATOR

    Gibbs's Avatar


    Join Date
    Jun 2013
    Posts
    5,854

    Thanks Thanks Given 
    2,130
    Thanks Thanks Received 
    750
    Thanked in
    449 Posts
    Rep Points
    2147483647

    A comedian said it, but who thought as a child quick sand was going to be a huge problem in your life? I sure as hell was terrified of it.

    Sent from my SM-N960U using Tapatalk

  12. #12
    Senior Member

    Milford King's Avatar


    Join Date
    Jan 2018
    Location
    Milky Way
    Posts
    7,231

    Thanks Thanks Given 
    3,654
    Thanks Thanks Received 
    4,067
    Thanked in
    2,536 Posts
    Rep Points
    2147483647

    It was definitely his voice. He could make burning a grill cheese sandwich scary as hell to an 8 year old...

  13. #13
    Super Moderator
    SUPER MOD

    WesleyInman's Avatar


    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    3,562

    Thanks Thanks Given 
    2,370
    Thanks Thanks Received 
    1,643
    Thanked in
    913 Posts
    Rep Points
    2147483647

    I take it you mean the music. And yeah, I used to love this show when I was like 10years old, but if I was home alone when this came on, I'd go get a weapon and lock all the doors LOL

  14. #14
    Senior Member

    ClintEastwood's Avatar


    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    3,027

    Thanks Thanks Given 
    222
    Thanks Thanks Received 
    458
    Thanked in
    310 Posts
    Rep Points
    2147483647

    The song playing at the beginning did. Used to give me cold chills for some silly reason.

Similar Threads

  1. DNP. Who has used? Be honest.
    By KingSnow in forum Anabolic Steroids
    Replies: 48
    Last Post: 03-07-2019, 02:52 AM
  2. Give me your honest opinion..
    By Hellcat in forum Anabolic Steroids
    Replies: 38
    Last Post: 07-31-2016, 12:02 PM
  3. UK New Guy! Need honest help
    By Emp0rer in forum New Members
    Replies: 8
    Last Post: 02-18-2016, 09:30 PM
  4. let's be honest
    By Dieseljimmy in forum The Pit
    Replies: 8
    Last Post: 01-16-2015, 12:25 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Copyright© 2012-2020 Anabolic Steroid Discussion Forums