1st Injection Sides

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18
  1. #1
    Registered User


    Join Date
    Nov 2020
    Location
    USA
    Posts
    32

    Thanks Thanks Given 
    9
    Thanks Thanks Received 
    14
    Thanked in
    11 Posts
    Rep Points
    -23854

    1st Injection Sides

    I just did my first test injection. Immediately following, I got dizzy/light headed and broke out into a cold sweat. About 10 min later, it passed. Also some pip. Is it normal for blood to come out on a deltoid injection? I just wanna make sure Iím not a more of a fucking idiot then I already am.

  2. #2
    ASF MVP
    SUPER MOD
    Multislacking's Avatar


    Join Date
    Sep 2015
    Posts
    20,570

    Thanks Thanks Given 
    21,384
    Thanks Thanks Received 
    25,448
    Thanked in
    12,137 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Needle phobia...it will pass. And yeah, you're jabbing a hole in your body...sometimes there will be blood.

  3. #3
    Registered User


    Join Date
    Nov 2020
    Location
    USA
    Posts
    32

    Thanks Thanks Given 
    9
    Thanks Thanks Received 
    14
    Thanked in
    11 Posts
    Rep Points
    -23854

    Quote Originally Posted by Multislacking View Post
    Needle phobia...it will pass. And yeah, you're jabbing a hole in your body...sometimes there will be blood.
    Alright lol. I never usually have a problem with needles. Shots at the doctors and blood draws never gave me that.

  4. #4
    Registered User


    Join Date
    Oct 2021
    Posts
    38

    Thanks Thanks Given 
    17
    Thanks Thanks Received 
    13
    Thanked in
    11 Posts
    Rep Points
    130100

    Quote Originally Posted by Nexceda View Post
    I just did my first test injection. Immediately following, I got dizzy/light headed and broke out into a cold sweat. About 10 min later, it passed. Also some pip. Is it normal for blood to come out on a deltoid injection? I just wanna make sure Iím not a more of a fucking idiot then I already am.
    I sometimes get a lil blood leak out even after i aspirate.
    TBH i used to get that way because i used to pin ED.
    My trick is to throw on some ear phones with music. Watch tv then have your partner shoot u or u could shoot yourself and listen to music and tv. I ALSO throw on a ice pack for 15min to numb inj spot which makes me less nervous knowing it wont hurt as much
    All the above made it feel comfortable and normal every session

  5. #5
    Registered User
    Capthowdy87's Avatar


    Join Date
    May 2021
    Location
    USA
    Posts
    550

    Thanks Thanks Given 
    217
    Thanks Thanks Received 
    332
    Thanked in
    197 Posts
    Rep Points
    3315557

    1st Injection Sides

    Bru Iíve had blood squirt out and hit the mf wall. Donít ask me how . It was smooth inject, no issues . When I removed the needles it just went lol .

  6. #6
    Registered User


    Join Date
    Nov 2020
    Location
    USA
    Posts
    32

    Thanks Thanks Given 
    9
    Thanks Thanks Received 
    14
    Thanked in
    11 Posts
    Rep Points
    -23854

    Quote Originally Posted by SkeevsBudz View Post
    I sometimes get a lil blood leak out even after i aspirate.
    TBH i used to get that way because i used to pin ED.
    My trick is to throw on some ear phones with music. Watch tv then have your partner shoot u or u could shoot yourself and listen to music and tv. I ALSO throw on a ice pack for 15min to numb inj spot which makes me less nervous knowing it wont hurt as much
    All the above made it feel comfortable and normal every session
    Thx man. I appreciate the tips.

  7. #7
    Registered User


    Join Date
    Oct 2021
    Posts
    38

    Thanks Thanks Given 
    17
    Thanks Thanks Received 
    13
    Thanked in
    11 Posts
    Rep Points
    130100

    I also noticed when pulling out, the needles would get bent and thats the only time i see alot of blood. I think it knicks a vein on the way out.
    Thats probly what happened or your shooting to big a needle and to fast and you hit your vein and ripping the tissues.
    ALSO ive notice with test i never had any blood no matter what cc i plug
    With tren and other thick oils ive seen blood drip down to my knee even when aspirated

  8. #8
    Registered User


    Join Date
    Nov 2020
    Location
    USA
    Posts
    32

    Thanks Thanks Given 
    9
    Thanks Thanks Received 
    14
    Thanked in
    11 Posts
    Rep Points
    -23854

    Little update for anyone that cares. 2nd injection today and none of the earlier sides. Just normal pip

  9. #9
    Registered User


    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    2,233

    Thanks Thanks Given 
    3,283
    Thanks Thanks Received 
    2,291
    Thanked in
    1,320 Posts
    Rep Points
    37769552

    Congrats. Youíve officially crossed over to the dark side.


    Quote Originally Posted by Nexceda View Post
    Little update for anyone that cares. 2nd injection today and none of the earlier sides. Just normal pip

  10. #10
    Registered User


    Join Date
    Nov 2020
    Location
    USA
    Posts
    32

    Thanks Thanks Given 
    9
    Thanks Thanks Received 
    14
    Thanked in
    11 Posts
    Rep Points
    -23854

    Quote Originally Posted by AR-15 View Post
    Congrats. Youíve officially crossed over to the dark side.
    I been waiting to cross. I was scared of pinning initially but if I canít pin then this shit isnít for me.

  11. #11
    Super Moderator
    SUPER MOD
    GYMnTONIC's Avatar


    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    9,614

    Thanks Thanks Given 
    12,644
    Thanks Thanks Received 
    12,342
    Thanked in
    5,311 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Yeah man. Thats anxiety. Super common when ur new

    Shoulders seem to be a very easy first pin

    I have had blood shoot several feet after a pin

    I once pulled an IV out when I was in the hospital getting surgery. I was so high on pain meds (legally administered) that I pulled my IV out and literally blood shot to the ceiling and all over it

    Next thing you know I was walking around the hospital with my gown open in the back and ass hanging out. I do recall Nurses whistling at me

    No clue what I was doing and my poor mother showed up to visit me and found me walking around like that

    LMAO

    Anyways wanted to make you laugh sir, good luck with your cycle.

  12. #12
    Registered User


    Join Date
    Nov 2020
    Location
    USA
    Posts
    32

    Thanks Thanks Given 
    9
    Thanks Thanks Received 
    14
    Thanked in
    11 Posts
    Rep Points
    -23854

    Quote Originally Posted by GYMnTONIC View Post
    Yeah man. Thats anxiety. Super common when ur new

    Shoulders seem to be a very easy first pin

    I have had blood shoot several feet after a pin

    I once pulled an IV out when I was in the hospital getting surgery. I was so high on pain meds (legally administered) that I pulled my IV out and literally blood shot to the ceiling and all over it

    Next thing you know I was walking around the hospital with my gown open in the back and ass hanging out. I do recall Nurses whistling at me

    No clue what I was doing and my poor mother showed up to visit me and found me walking around like that

    LMAO

    Anyways wanted to make you laugh sir, good luck with your cycle.
    Definitely elicited a good chuckle. Crazy shit we get into lol

  13. #13
    Senior Member
    Seattlesbest's Avatar


    Join Date
    Jan 2015
    Location
    Big Green
    Posts
    11,743

    Thanks Thanks Given 
    609
    Thanks Thanks Received 
    760
    Thanked in
    441 Posts
    Rep Points
    2147483647

    100% anxiety has happened to me before, but I passed out lol. The good old days
    Get your facts first, then you can distort them as you please.


  14. #14
    Registered User
    Capthowdy87's Avatar


    Join Date
    May 2021
    Location
    USA
    Posts
    550

    Thanks Thanks Given 
    217
    Thanks Thanks Received 
    332
    Thanked in
    197 Posts
    Rep Points
    3315557

    I never experienced this . Only the dreaded tren cough . IMO I donít like hitting delts bc itís awkward . I like glutes and quads . Donít get me wrong Iíve shot oil every where you can at one point or another lol. Calves sucked the most .

  15. #15
    Registered User


    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    152

    Thanks Thanks Given 
    2
    Thanks Thanks Received 
    61
    Thanked in
    47 Posts
    Rep Points
    610100

    Quote Originally Posted by Capthowdy87 View Post
    I never experienced this . Only the dreaded tren cough . IMO I donít like hitting delts bc itís awkward . I like glutes and quads . Donít get me wrong Iíve shot oil every where you can at one point or another lol. Calves sucked the most .
    Thatís funny I actually look forward to hitting calves every week they are just so easy to get to

Similar Threads

  1. Replies: 20
    Last Post: 03-12-2020, 04:05 PM
  2. Replies: 15
    Last Post: 08-11-2016, 07:13 AM
  3. Replies: 15
    Last Post: 03-28-2015, 07:42 AM
  4. how to treat prolactant sides or tren sides?
    By Maxmoto17 in forum Anabolic Steroids
    Replies: 11
    Last Post: 05-16-2013, 04:23 PM
  5. Tren sides versus Masteron sides
    By fever in forum Anabolic Steroids
    Replies: 21
    Last Post: 01-02-2013, 07:52 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Copyright© 2012-2021 Anabolic Steroid Discussion Forums