Would you be pissed?

Page 10 of 14 FirstFirst ... 67891011121314 LastLast
Results 136 to 150 of 198
  1. #136
    Registered User
    malfeasance's Avatar


    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    7,808

    Thanks Thanks Given 
    336
    Thanks Thanks Received 
    1,973
    Thanked in
    1,358 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by dnewell2004 View Post
    That's my fat ass in the beach pic. It was from 2 weeks ago. Anyone wonder why she got the toys now lol.
    I know how you feel. 4 kids here, too. My wife is competing soon, and I am sitting around on trt getting smaller and fatter. It won't be long before I am telling all the younger bodybuilders in the gym "I used to be built like you when I was young," LOL!

  2. #137
    Registered User
    maxmuscle1's Avatar


    Join Date
    Apr 2015
    Posts
    20,923

    Thanks Thanks Given 
    32,551
    Thanks Thanks Received 
    19,028
    Thanked in
    11,474 Posts
    Rep Points
    720107795

    Quote Originally Posted by dnewell2004 View Post
    I 100% Believe that working on it for the kids is a legitimate reason. If you both commit to it it can be done. And like someone said above you can forgive but you can never forget it will always be there. It is for me I think about it almost dailyBut I'm willing to push through to keep my family together. I will say however finding the vibrators Doesn't help my case... monster here you go.Attachment 64442Attachment 64444
    Beautiful

    Max

  3. #138
    Registered User
    Lang's Avatar


    Join Date
    Jul 2021
    Location
    Flat Earth
    Posts
    76

    Thanks Thanks Given 
    38
    Thanks Thanks Received 
    55
    Thanked in
    32 Posts
    Rep Points
    2687730

    Thats a hard one, lies beget lies and now I would wonder what else has been a lie. Sorry this happening!

  4. #139
    Registered User
    stephenkelly's Avatar


    Join Date
    Nov 2020
    Location
    Valhalla
    Posts
    631

    Thanks Thanks Given 
    604
    Thanks Thanks Received 
    455
    Thanked in
    278 Posts
    Rep Points
    7844224

    Quote Originally Posted by Multislacking View Post
    Max, you are a stand up guy. If you ever find yourself single again, I got a daughter about your age that is back on the market.
    Omg this right hereÖFuckin love you guys!!

  5. #140
    Registered User
    reddog309's Avatar


    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    2,133

    Thanks Thanks Given 
    720
    Thanks Thanks Received 
    606
    Thanked in
    329 Posts
    Rep Points
    2147483647

    [QUOTE=wesley_swolle;1902034]I give you Mrs AR[/QUO

    I would not throw this away over a 20 year old fuck up....

  6. #141
    Community Veteran
    ADMINISTRATOR
    heavyiron's Avatar


    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    10,989

    Thanks Thanks Given 
    1,657
    Thanks Thanks Received 
    4,604
    Thanked in
    2,186 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by reddog309 View Post
    I would not throw this away over a 20 year old fuck up....
    Haha, oldest trick in the book. Girl cheats on her man and then she shakes her ass and sucks the husband back in.........

    All posts are for entertainment and may contain fiction. Consult a medical doctor before using any medications or supplements. Heavyiron does not advocate any illegal activity.
    Read the Rules Please

  7. #142
    Registered User
    reddog309's Avatar


    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    2,133

    Thanks Thanks Given 
    720
    Thanks Thanks Received 
    606
    Thanked in
    329 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by heavyiron View Post
    Haha, oldest trick in the book. Girl cheats on her man and then she shakes her ass and sucks the husband back in.........
    90% of the guys on here had their dick in some skank while in some kind of relationship...

  8. #143
    ASF MVP
    SUPER MOD
    Multislacking's Avatar


    Join Date
    Sep 2015
    Posts
    19,150

    Thanks Thanks Given 
    20,022
    Thanks Thanks Received 
    22,897
    Thanked in
    11,111 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by reddog309 View Post
    90% of the guys on here had their dick in some skank while in some kind of relationship...
    I dunno....one dose of crazy at a time has always been enough for me.

  9. #144
    Carpet-Chewer
    Augustine5I's Avatar


    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    6,923

    Thanks Thanks Given 
    1,666
    Thanks Thanks Received 
    3,581
    Thanked in
    1,996 Posts
    Rep Points
    2147483647

    I would think this thru a little.

    What is to be gained or lost if you escalate this??

    In every situation you have three choices. Accept it, change it or leave it.

    You canít change it. So that leaves only the other two.

    Idk if you want to leave her over something 20 years ago.

    Let it go as best you can. Donít punish her over it. Accept it.

    You love your life situation right now.

    Donít let that mistake force you into another bad mistake.

  10. #145
    Twat Waffle Inspector
    Milford King's Avatar


    Join Date
    Jan 2018
    Location
    Milky Way
    Posts
    12,218

    Thanks Thanks Given 
    8,400
    Thanks Thanks Received 
    9,710
    Thanked in
    5,523 Posts
    Rep Points
    2147483647

    But..... does she have a cousin? And can you get pics of her cousin? Asking for a friend.... I wish someone would offer their daughter to me tho... that is a YUGE compliment to max on Multis behalf.... most dads would grab me by the throat and demand that I stay away from their daughters.... and I was a good guy back then... lol


    For cereal tho AR, any updates? .... and heavyirons right.... never underestimate the power of that va-jay jay!

  11. #146
    ASF MVP
    SUPER MOD
    Multislacking's Avatar


    Join Date
    Sep 2015
    Posts
    19,150

    Thanks Thanks Given 
    20,022
    Thanks Thanks Received 
    22,897
    Thanked in
    11,111 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by Milford King View Post
    But..... does she have a cousin? And can you get pics of her cousin? Asking for a friend.... I wish someone would offer their daughter to me tho... that is a YUGE compliment to max on Multis behalf.... most dads would grab me by the throat and demand that I stay away from their daughters.... and I was a good guy back then... lol


    For cereal tho AR, any updates? .... and heavyirons right.... never underestimate the power of that va-jay jay!

    I've seen your side chicks...quit complaining. BTW, it's been awhile since I got any new pics.

  12. #147
    Twat Waffle Inspector
    Milford King's Avatar


    Join Date
    Jan 2018
    Location
    Milky Way
    Posts
    12,218

    Thanks Thanks Given 
    8,400
    Thanks Thanks Received 
    9,710
    Thanked in
    5,523 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by Multislacking View Post
    I've seen your side chicks...quit complaining. BTW, it's been awhile since I got any new pics.
    itís been even longer since I had a shiny new side piece... lol

    Iím a different person now man.... I miss the confidence of the old me but not the sleepless nights wondering when my ship was gonna sink.... anxiety has been pretty low...

    Itís a trade I guess....

    a guy I used to ride motorcycle with told me once ďif you put in as much work with your wife as you put in with your side pieces your life would be a lot easierĒ

    he was right... plus dude... to be honest... being a scumbag like that opened up my eyes to the fact that most women are not to be trusted... at least 50% of them were married... if their husbands knew the things they did and said theyíd definitely kill me and/or themselves...

    and I hated knowing that there are wives out their like that... fucked with my head. I canít even run tren anymore cuz of it and I loved tren....

  13. #148
    ASF MVP
    SUPER MOD
    Multislacking's Avatar


    Join Date
    Sep 2015
    Posts
    19,150

    Thanks Thanks Given 
    20,022
    Thanks Thanks Received 
    22,897
    Thanked in
    11,111 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by Milford King View Post
    itís been even longer since I had a shiny new side piece... lol

    Iím a different person now man.... I miss the confidence of the old me but not the sleepless nights wondering when my ship was gonna sink.... anxiety has been pretty low...

    Itís a trade I guess....

    a guy I used to ride motorcycle with told me once ďif you put in as much work with your wife as you put in with your side pieces your life would be a lot easierĒ

    he was right... plus dude... to be honest... being a scumbag like that opened up my eyes to the fact that most women are not to be trusted... at least 50% of them were married... if their husbands knew the things they did and said theyíd definitely kill me and/or themselves...

    and I hated knowing that there are wives out their like that... fucked with my head. I canít even run tren anymore cuz of it and I loved tren....
    Truth. Like I said above, one dose of crazy is enough for me anyway.

  14. #149
    Carpet-Chewer
    Augustine5I's Avatar


    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    6,923

    Thanks Thanks Given 
    1,666
    Thanks Thanks Received 
    3,581
    Thanked in
    1,996 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by Milford King View Post
    itís been even longer since I had a shiny new side piece... lol

    Iím a different person now man.... I miss the confidence of the old me but not the sleepless nights wondering when my ship was gonna sink.... anxiety has been pretty low...

    Itís a trade I guess....

    a guy I used to ride motorcycle with told me once ďif you put in as much work with your wife as you put in with your side pieces your life would be a lot easierĒ

    he was right... plus dude... to be honest... being a scumbag like that opened up my eyes to the fact that most women are not to be trusted... at least 50% of them were married... if their husbands knew the things they did and said theyíd definitely kill me and/or themselves...

    and I hated knowing that there are wives out their like that... fucked with my head. I canít even run tren anymore cuz of it and I loved tren....
    Put your time and attention to something and it grows.

    Ignore it, and it withers away to die.

    Same as a relationship.

  15. #150
    Registered User


    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    2,053

    Thanks Thanks Given 
    3,041
    Thanks Thanks Received 
    2,152
    Thanked in
    1,233 Posts
    Rep Points
    36379552

    No real update bro. Havenít spoke or looked at her in almost a week. I know that sounds childish but every time she opens her mouth to talk I just want to bury my fist in her face so for now itís best this way. Now sheís actually pissed at me for being pissed at her. Lol Itís a Sicilian thing. They can never admit to being wrong so they get all angry and think by yelling and screaming the problem will go away. It actually works sometimes because who wants to hear a little 80lb Sicilian woman yell at you all day. Sometimes itís better to just give in. Lol



    Quote Originally Posted by Milford King View Post
    But..... does she have a cousin? And can you get pics of her cousin? Asking for a friend.... I wish someone would offer their daughter to me tho... that is a YUGE compliment to max on Multis behalf.... most dads would grab me by the throat and demand that I stay away from their daughters.... and I was a good guy back then... lol


    For cereal tho AR, any updates? .... and heavyirons right.... never underestimate the power of that va-jay jay!

Similar Threads

  1. Pissed off !!!
    By XOTG85 in forum UncleZ
    Replies: 24
    Last Post: 07-16-2020, 09:44 AM
  2. My Dr. pissed!
    By JUSTRIGHT in forum Anabolic Steroids
    Replies: 2
    Last Post: 06-25-2013, 05:41 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Copyright© 2012-2021 Anabolic Steroid Discussion Forums