SB Labs LBM back assault log with Montego1 coaching

Page 19 of 22 FirstFirst ... 91516171819202122 LastLast
Results 271 to 285 of 322
  1. #271
    Registered User
    cdubw44's Avatar


    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    1,893

    Thanks Thanks Given 
    1,386
    Thanks Thanks Received 
    1,465
    Thanked in
    1,007 Posts
    Rep Points
    29602600

    Quote Originally Posted by cdubw44 View Post
    Yep GB vs 9ers is tonight. Oh Ravens 16 to 7 start of the 4th you’re looking good on that one.
    Shit shouldn’t have said that.

  2. #272
    Registered User
    lifter916's Avatar


    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    3,780

    Thanks Thanks Given 
    1,510
    Thanks Thanks Received 
    2,405
    Thanked in
    1,539 Posts
    Rep Points
    1656119819

    Quote Originally Posted by cdubw44 View Post
    Shit shouldn’t have said that.

  3. #273
    Registered User
    lifter916's Avatar


    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    3,780

    Thanks Thanks Given 
    1,510
    Thanks Thanks Received 
    2,405
    Thanked in
    1,539 Posts
    Rep Points
    1656119819

    About to tip off.. good luck boys ..Niners win by 10.

  4. #274
    Registered User
    cdubw44's Avatar


    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    1,893

    Thanks Thanks Given 
    1,386
    Thanks Thanks Received 
    1,465
    Thanked in
    1,007 Posts
    Rep Points
    29602600

    Quote Originally Posted by lifter916 View Post
    About to tip off.. good luck boys ..Niners win by 10.
    Solid 1st drive so far. Yeah I totally jinxed SB bet I will own that one. My bad SB

  5. #275
    Board Rep
    BOARD REP
    SB labs's Avatar


    Join Date
    Mar 2021
    Posts
    1,973

    Thanks Thanks Given 
    463
    Thanks Thanks Received 
    641
    Thanked in
    477 Posts
    Rep Points
    8557712

    Quote Originally Posted by cdubw44 View Post
    Solid 1st drive so far. Yeah I totally jinxed SB bet I will own that one. My bad SB
    All good I got the Packers too
    [SIZE=3]Email for a full price list
    sblabs@securenym.net

  6. #276
    Registered User
    cdubw44's Avatar


    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    1,893

    Thanks Thanks Given 
    1,386
    Thanks Thanks Received 
    1,465
    Thanked in
    1,007 Posts
    Rep Points
    29602600

    Quote Originally Posted by SB labs View Post
    All good I got the Packers too
    Yeah buddy! 17 to 7 at the half.

  7. #277
    Registered User
    cdubw44's Avatar


    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    1,893

    Thanks Thanks Given 
    1,386
    Thanks Thanks Received 
    1,465
    Thanked in
    1,007 Posts
    Rep Points
    29602600

    Yes! Nice pass

  8. #278
    Registered User
    cdubw44's Avatar


    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    1,893

    Thanks Thanks Given 
    1,386
    Thanks Thanks Received 
    1,465
    Thanked in
    1,007 Posts
    Rep Points
    29602600

    Shit

  9. #279
    Registered User
    cdubw44's Avatar


    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    1,893

    Thanks Thanks Given 
    1,386
    Thanks Thanks Received 
    1,465
    Thanked in
    1,007 Posts
    Rep Points
    29602600

    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh holy shit sweating balls

  10. #280
    Board Rep
    BOARD REP
    SB labs's Avatar


    Join Date
    Mar 2021
    Posts
    1,973

    Thanks Thanks Given 
    463
    Thanks Thanks Received 
    641
    Thanked in
    477 Posts
    Rep Points
    8557712

    Quote Originally Posted by cdubw44 View Post
    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh holy shit sweating balls
    I split today. Down $4.99 haha
    [SIZE=3]Email for a full price list
    sblabs@securenym.net

  11. #281
    Registered User
    lifter916's Avatar


    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    3,780

    Thanks Thanks Given 
    1,510
    Thanks Thanks Received 
    2,405
    Thanked in
    1,539 Posts
    Rep Points
    1656119819

    Quote Originally Posted by SB labs View Post
    I split today. Down $4.99 haha
    LoL..keep the $4.99..damn Niners

  12. #282
    Registered User
    lifter916's Avatar


    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    3,780

    Thanks Thanks Given 
    1,510
    Thanks Thanks Received 
    2,405
    Thanked in
    1,539 Posts
    Rep Points
    1656119819

    Cdubb...hit the gym hard today and enjoy your PostWO steak dinner on me. That is if Monte will allow such a meal right now

  13. #283
    Registered User
    cdubw44's Avatar


    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    1,893

    Thanks Thanks Given 
    1,386
    Thanks Thanks Received 
    1,465
    Thanked in
    1,007 Posts
    Rep Points
    29602600

    Quote Originally Posted by lifter916 View Post
    Cdubb...hit the gym hard today and enjoy your PostWO steak dinner on me. That is if Monte will allow such a meal right now
    Thanks lifter916 good freaking game. I will take the wife out, pretty sure I can hit my 60g protein 80g carbs and 15g fats.

  14. #284
    Registered User
    cdubw44's Avatar


    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    1,893

    Thanks Thanks Given 
    1,386
    Thanks Thanks Received 
    1,465
    Thanked in
    1,007 Posts
    Rep Points
    29602600

    Couple days of food prepped. Sad that's only a couple of days.

  15. #285
    Board Rep
    BOARD REP
    SB labs's Avatar


    Join Date
    Mar 2021
    Posts
    1,973

    Thanks Thanks Given 
    463
    Thanks Thanks Received 
    641
    Thanked in
    477 Posts
    Rep Points
    8557712

    Quote Originally Posted by cdubw44 View Post
    Couple days of food prepped. Sad that's only a couple of days.
    Very nice! But who did the cooking you or the wife lol
    [SIZE=3]Email for a full price list
    sblabs@securenym.net

Similar Threads

  1. Labs back WTF
    By bigtime916 in forum Lab Testing
    Replies: 9
    Last Post: 06-17-2016, 06:34 AM
  2. Labs Back Low T
    By tapuout2 in forum Testosterone Replacement Therapy
    Replies: 2
    Last Post: 11-14-2013, 07:09 AM
  3. Replies: 0
    Last Post: 01-31-2013, 04:43 PM
  4. Got my labs back E2 146!!!!
    By deathrattle in forum Anabolic Steroids
    Replies: 1
    Last Post: 01-27-2013, 06:15 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Copyright© 2012-2021 Anabolic Steroid Discussion Forums