Egg white shortage?

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 39 of 39
  1. #31
    Board Rep
    BOARD REP
    TripleOvertime's Avatar


    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    5,816

    Thanks Thanks Given 
    560
    Thanks Thanks Received 
    599
    Thanked in
    452 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by Milford King View Post
    GChicken, 3OT and some other members got chickens. Buy direct from the source! Lol
    Yeah buddy. Finding eggs is not a problem of mine.

    Oldschool may or may not have a dozen or two of the freshest eggs possible.

  2. #32
    Senior Member
    Milford King's Avatar


    Join Date
    Jan 2018
    Posts
    1,881

    Thanks Thanks Given 
    507
    Thanks Thanks Received 
    468
    Thanked in
    356 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Wife wonít let me get chickens. Farm fresh eggs were the highlight of my youth!! She has an unreasonable fear of cocks. In both ways...... canít have chickens , canít have blowjobs....ugh......lol

  3. #33
    Senior Member
    Multislacking's Avatar


    Join Date
    Sep 2015
    Posts
    1,110

    Thanks Thanks Given 
    593
    Thanks Thanks Received 
    193
    Thanked in
    138 Posts
    Rep Points
    341623364

    Quote Originally Posted by Milford King View Post
    Wife wonít let me get chickens. Farm fresh eggs were the highlight of my youth!! She has an unreasonable fear of cocks. In both ways...... canít have chickens , canít have blowjobs....ugh......lol
    Insert "choking the chicken" joke here.

  4. #34
    Senior Member


    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    4,203

    Thanks Thanks Given 
    1,137
    Thanks Thanks Received 
    690
    Thanked in
    535 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by Montego1 View Post
    Anyone else have a hard time finding liquid egg whites?

    Both of my grocery stores are always out or only have one or two cartons....

    If this keeps up I'm gonna have to get a Costco membership just for damn egg whites.
    No shortage around here, always stocked up..I just got a Costco Membership recently though, nice to have either way.
    GAINTRAIN IS A FICTIONAL CHARACTER, ANYTHING I SAY OR DO IS NOT TRUE.

  5. #35
    Super Moderator
    SUPER MOD
    Montego1's Avatar


    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    15,329

    Thanks Thanks Given 
    727
    Thanks Thanks Received 
    2,655
    Thanked in
    1,598 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by GainTrain View Post
    No shortage around here, always stocked up..I just got a Costco Membership recently though, nice to have either way.
    Yeah guess I'm gonna have to go that route.
    Read the Rules Please
    Monster Labs Rep
    Montego10 for 10% off at
    http://Www.Mymonsterlabs.Com

    Use code Montego15 for 15% off at
    http://Straightupkratom.com

  6. #36
    ★★P.S.L. Supervisor★★
    MODERATOR
    Vision's Avatar


    Join Date
    Aug 2013
    Location
    Anabolic Erudite
    Posts
    11,590

    Thanks Thanks Given 
    1,199
    Thanks Thanks Received 
    1,613
    Thanked in
    1,104 Posts
    Rep Points
    2147483647

    I buy these at Costco, I'm a whole egg kinda dude..

    PLEASE READ THE FORUM RULES
    ::Click our banners below for direct store access::

    For questions or concerns contact myself or our team sales associates via PM's

  7. #37
    Senior Member
    HPM3TAL's Avatar


    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    338

    Thanks Thanks Given 
    12
    Thanks Thanks Received 
    16
    Thanked in
    15 Posts
    Rep Points
    513478584

    Quote Originally Posted by Vision View Post
    I buy these at Costco, I'm a whole egg kinda dude..

    Are those sold in the same area as the other eggs and milk? I think I've only seen them once before at my Coscto.

    Sent from my LG-H871 using Tapatalk

  8. #38
    ★★P.S.L. Supervisor★★
    MODERATOR
    Vision's Avatar


    Join Date
    Aug 2013
    Location
    Anabolic Erudite
    Posts
    11,590

    Thanks Thanks Given 
    1,199
    Thanks Thanks Received 
    1,613
    Thanked in
    1,104 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by HPM3TAL View Post
    Are those sold in the same area as the other eggs and milk? I think I've only seen them once before at my Coscto.

    Sent from my LG-H871 using Tapatalk
    I made an error, my wife and I get these at BJ's.. both Costco and BJ's is literally blocks away from each other just a few Towns over and I confuse both of them..My bad.. but I'm almost sure in that Costco has them to because that place is virtually identical with wholesale items in my opinion..
    PLEASE READ THE FORUM RULES
    ::Click our banners below for direct store access::

    For questions or concerns contact myself or our team sales associates via PM's

  9. #39
    Board Rep
    BOARD REP
    TripleOvertime's Avatar


    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    5,816

    Thanks Thanks Given 
    560
    Thanks Thanks Received 
    599
    Thanked in
    452 Posts
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by Milford King View Post
    Wife wonít let me get chickens. Farm fresh eggs were the highlight of my youth!! She has an unreasonable fear of cocks. In both ways...... canít have chickens , canít have blowjobs....ugh......lol
    Damn.

    Not sure what I would do without both of them in my life.

Similar Threads

  1. White and worried.
    By tommygunz in forum The Pit
    Replies: 172
    Last Post: 04-30-2018, 03:05 PM
  2. Test and HCG shortage
    By Victorz06 in forum Anabolic Steroids
    Replies: 4
    Last Post: 10-20-2017, 03:42 AM
  3. What's your rep range - Red or white?
    By Vision in forum Training
    Replies: 27
    Last Post: 09-21-2015, 05:20 AM
  4. GD Shortage of Drol?!
    By JRotten in forum The Pit
    Replies: 12
    Last Post: 11-21-2014, 10:02 PM
  5. Shortage of Watson Test cyp !
    By l69lou in forum Testosterone Replacement Therapy
    Replies: 22
    Last Post: 12-26-2012, 08:37 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Copyright© 2012-2018 Anabolic Steroid Forums