Search:

Type: Posts; User: B-Roll81; Keyword(s):

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Thread: Gh schedule

    by B-Roll81
    Replies
    21
    Views
    830

    Absolutely

    Absolutely
  2. Replies
    1,682
    Views
    1,620,536

    Top one made me chuckle Lol

    Top one made me chuckle Lol
  3. Replies
    4,619
    Views
    399,567

    Damn Damn DAAAAYYYYYYUMMMM!

    Damn Damn DAAAAYYYYYYUMMMM!
  4. Replies
    19
    Views
    925

    Lol damn you Board Vets really gotta stay on...

    Lol damn you Board Vets really gotta stay on point here huh?
  5. Thread: Gh schedule

    by B-Roll81
    Replies
    21
    Views
    830

    I'll be doing the same with Monsterlabs orange...

    I'll be doing the same with Monsterlabs orange tops. Getting my initial labs tomorrow before starting anything. Looking forward to comparing notes, Capthowdy87 !
  6. Thread: Gh schedule

    by B-Roll81
    Replies
    21
    Views
    830

    Dude I'm glad you asked this. I was just...

    Dude I'm glad you asked this. I was just wondering if Amazon's "Reconstitution Solution" is the same as BW?
  7. Replies
    30
    Views
    1,033

    Good advice. That sounds like a good move

    Good advice. That sounds like a good move
  8. Replies
    30
    Views
    1,033

    This is what Iíve landed on. The only decision...

    This is what Iíve landed on. The only decision left to make for me is I have 2 kits of Monsterís HGH which is generic orange tops I understand (which probably is perfectly fine since Monster is...
  9. Thread: HGH Question

    by B-Roll81
    Replies
    6
    Views
    325

    I know and I am. I don't intend on starting...

    I know and I am. I don't intend on starting anything right away. I'm pretty up to speed on other compounds but HGH is a new topic for me so I'm asking alot of questions and researching prior to...
  10. Thread: HGH Question

    by B-Roll81
    Replies
    6
    Views
    325

    Thanks for the reply my manÖany suggestion on...

    Thanks for the reply my manÖany suggestion on when I should start it dosage and frequency?
  11. Thread: HGH Question

    by B-Roll81
    Replies
    6
    Views
    325

    HGH Question

    Based on information I have so far I'm thinking about running HGH ongoing. My thought on dosage is during cruise take 2 iu's daily (1iu in the am and 1 iu pm) for overall health benefits and when it...
  12. Thread: Dbol vs Tbol

    by B-Roll81
    Replies
    43
    Views
    1,557

    Absolutely. I am taking another week of research...

    Absolutely. I am taking another week of research and questions before I decide then I'll everything I can with labs and rock from there. This forum is absolutely priceless! Thx man
  13. Thread: Dbol vs Tbol

    by B-Roll81
    Replies
    43
    Views
    1,557

    Good feedback. Thx!

    Good feedback. Thx!
  14. Thread: Dbol vs Tbol

    by B-Roll81
    Replies
    43
    Views
    1,557

    Makes sense to me

    Makes sense to me
  15. Thread: Dbol vs Tbol

    by B-Roll81
    Replies
    43
    Views
    1,557

    Any of you guys that have run a Test/ Deca run...

    Any of you guys that have run a Test/ Deca run drop the Deca after week 8 and replace with Dbol last 4 weeks. My thought was maybe the Dbol would allow Deca to clear out and keep strength thru finish...
  16. Replies
    18
    Views
    437

    The thought process was to jumpstart the boys and...

    The thought process was to jumpstart the boys and then maintain with hCG and AI when necessary during cycle. The experiment failed miserably lol. Thx for the assist tho my man!
  17. Replies
    18
    Views
    437

    Just to clarify...I'm not close to pct. I'm...

    Just to clarify...I'm not close to pct. I'm about 1 week from start of cycle
  18. Replies
    18
    Views
    437

    how frequent of a dose? I have Arimidex on the...

    how frequent of a dose? I have Arimidex on the way.
  19. Replies
    18
    Views
    437

    Why the AI with HCG?

    Why the AI with HCG?
  20. Replies
    18
    Views
    437

    Gotcha. Yeah it was UGL. I'll keep source...

    Gotcha. Yeah it was UGL. I'll keep source anonymous since I haven't discussed with them first yet.
  21. Replies
    18
    Views
    437

    So I'm taking it, or was going to take it, to try...

    So I'm taking it, or was going to take it, to try and get the boys back to size. I am currently on 100mg per wk Test E preparing for blast. Any advice. I do have HCG ordered with...
  22. Replies
    18
    Views
    437

    Thank you for the reply. I'm fairly new and...

    Thank you for the reply. I'm fairly new and don't know the difference between pharma and UGL. Can you help me out and clarify. I will ball regardless.
  23. Replies
    18
    Views
    437

    CLOMID concern

    Never took clomid before and took my first dose (50mg). Caused uncontrollable shaking. Hands and legs. Anyone experienced this before?
  24. This made me spit my drink out! ďBooger SugarĒ...

    This made me spit my drink out! ďBooger SugarĒ lmao!
  25. Replies
    181
    Views
    103,257

    Sticky: So far good experience. Bloodwork will tell the...

    So far good experience. Bloodwork will tell the full story. Got HGH and Test E
  26. Replies
    1
    Views
    191

    Anyone done anything with AAS PHARMACY

    I couldnít find any helpful info on this source
  27. Thread: Uggghhh

    by B-Roll81
    Replies
    39
    Views
    1,708

    Seeing our kids in pain is gut wrenching! Pray...

    Seeing our kids in pain is gut wrenching! Pray for a fast and full recovery.
  28. Replies
    17
    Views
    514

    I think Iím gonna roll with inject Dbol 50mg ed...

    I think Iím gonna roll with inject Dbol 50mg ed (Juicepal) for first 4 weeks. What do ya think? gtg?
  29. Replies
    17
    Views
    514

    Agreed. Thatís why Iím taking my time to gather...

    Agreed. Thatís why Iím taking my time to gather all info possible to make good choices. At one point in time my blood pressure was high enough to require meds but since I stopped drinking 2 1/2 yrs...
  30. Replies
    17
    Views
    514

    Right on. Thx

    Right on. Thx
Results 1 to 30 of 66
Page 1 of 3 1 2 3
Copyright© 2012-2021 Anabolic Steroid Discussion Forums