Search:

Type: Posts; User: Killionb12; Keyword(s):

Page 1 of 104 1 2 3 4

Search: Search took 0.08 seconds.

  1. If he is still using Montego1 then he is already...

    If he is still using Montego1 then he is already in good hands. Glad to help though in any way.
  2. Looking good brotha!

    Looking good brotha!
  3. Replies
    4
    Views
    49

    Nice TD brotha! [emoji1786]

    Nice TD brotha! [emoji1786]
  4. Replies
    633
    Views
    54,669

    LMAO! Put him in his place! [emoji1320][emoji23]

    LMAO! Put him in his place! [emoji1320][emoji23]
  5. Replies
    42
    Views
    514

    Crazy leg day yesterday. It was a quad focused...

    Crazy leg day yesterday. It was a quad focused day. This was probably the most intense one I had in awhile. I was literally in pain from the pumps. I could barely walk out of the gym. Might have...
  6. Replies
    42
    Views
    514

    Push isolation day from yesterday. Part of my new...

    Push isolation day from yesterday. Part of my new PPL split is a push isolation day. Mainly cables and machine work. Love this day since i start the week with it and then move into a heavy pull and...
  7. Replies
    42
    Views
    514

    Yes love me landmine rows with a tbar attachment

    Yes love me landmine rows with a tbar attachment
  8. Replies
    42
    Views
    514

    Thanks brotha!

    Thanks brotha!
  9. Awesome brotha. Glad to see you back at it. Will...

    Awesome brotha. Glad to see you back at it. Will be following for sure!
  10. Replies
    42
    Views
    514

    Oh yeah always progressive overload. Been doing...

    Oh yeah always progressive overload. Been doing that for years now. Do all those exercises now and couldnít agree more! I like single arm BB rows and Meadow Rows seem to hit my lower lats as well.
  11. Replies
    42
    Views
    514

    Had an awesome back/hamstring workout the other...

    Had an awesome back/hamstring workout the other day. Loving this new push pull leg split. Deadlifts will be a major part of my posterior day moving forward. One of my critiques from judge was...
  12. Replies
    633
    Views
    54,669

    Haha I just converted to #teamspoon unless Iím...

    Haha I just converted to #teamspoon unless Iím eating a steak. LOL
  13. Replies
    633
    Views
    54,669

    Hmm looks somewhat familiar, LOL. The best!

    Hmm looks somewhat familiar, LOL. The best!
  14. Replies
    6
    Views
    273

    He ainít wrong! [emoji2371]

    He ainít wrong! [emoji2371]
  15. Replies
    42
    Views
    514

    Thanks man! Will do!

    Thanks man! Will do!
  16. Replies
    42
    Views
    514

    Wife got 1st in masters class and two 2nd places...

    Wife got 1st in masters class and two 2nd places in her open classes. Son got 1st in Juniors, 2nd in true novice, 3rd in novice and 2nd in his open class D.
  17. Replies
    3
    Views
    48

    EP Var is awesome. Used it for my prep the last...

    EP Var is awesome. Used it for my prep the last 10 weeks. Definitely could tell when calories got low how much it helped.
  18. Replies
    42
    Views
    514

    No it doesnít. Itís water based but the new ones...

    No it doesnít. Itís water based but the new ones are oil based.
  19. Replies
    42
    Views
    514

    Thank you! Very proud of her.

    Thank you! Very proud of her.
  20. Replies
    42
    Views
    514

    Some pics of the wife from her first show. ...

    Some pics of the wife from her first show.

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210911/6252a570240f02c914861a81dd2cfb7f.png...
  21. Replies
    42
    Views
    514

    Nice TD! As always packaging was discrete and...

    Nice TD! As always packaging was discrete and delivery was fast. Products are spot on!

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210911/23d08021a29ba135031992ab7aa92174.jpg
  22. Thread: Td!

    by Killionb12
    Replies
    2
    Views
    46

    Td!

    As always packaging was discrete and delivery was fast. Products are spot on!

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210911/8514f0f36c3a8c5c396f7b5ee53f88c2.jpg
  23. Replies
    120
    Views
    1,743

    Get well soon brotha!

    Get well soon brotha!
  24. Replies
    42
    Views
    514

    Family pic from my warmup show where my wife and...

    Family pic from my warmup show where my wife and son both competed as well. Such a great time.

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210910/7f6283944dd2a096d8dba3ccdacf7c18.jpg
  25. Replies
    120
    Views
    1,743

    Hell yeah brotha! Canít wait to watch your...

    Hell yeah brotha! Canít wait to watch your journey!
  26. Replies
    8
    Views
    115

    Very nice!

    Very nice!
  27. Replies
    6
    Views
    84

    Very nice!

    Very nice!
  28. Replies
    42
    Views
    514

    IFBB Pro Killionb12 Uncle Z Log

    Well we used a 1/2 dyazide for the warmup show to make weight. At North Americans I barely skimmed in and probably was a tad over but it was close enough within a few ounces. Stage weight I was...
  29. Replies
    42
    Views
    514

    Yeah I have doing legs twice a week with a quad...

    Yeah I have doing legs twice a week with a quad focused day then a hamstring focused day. This just combines pull day 2 and hamstrings. So not really changing much from my last leg, push, pull split...
  30. Replies
    1,892
    Views
    139,268

    Just saw a video by John Jewett that showed data...

    Just saw a video by John Jewett that showed data from a study on men that performed a full ROM Squat or Leg Press vs those did half reps. They grew Adductors by double the amount compared to those...
Results 1 to 30 of 3106
Page 1 of 104 1 2 3 4
Copyright© 2012-2021 Anabolic Steroid Discussion Forums