Search:

Type: Posts; User: Tmart; Keyword(s):

Page 1 of 118 1 2 3 4

Search: Search took 0.08 seconds.

  1. Replies
    10
    Views
    448

    But I hope all is well custom if you see this,...

    But I hope all is well custom if you see this, let me know if thereís anything I can do for you bud!! There are a lot of things more important then fantasy football so no worries
  2. Replies
    10
    Views
    448

    Well to each their own!! Love football and Iím...

    Well to each their own!! Love football and Iím counting down the days til the season starts
  3. Replies
    10
    Views
    448

    Thatís what Iím saying man, yíall gotta knock me...

    Thatís what Iím saying man, yíall gotta knock me off!! If we donít do a league Iím the champ again by default ;)
  4. Replies
    10
    Views
    448

    Whatís up Custom, you alright brotha??

    You still lurk around here or what bro?? My fantasy leagues firing up has me thinking about you, I hope life is going better for you lately and that we can get our own started again!!
  5. Replies
    27
    Views
    859

    In my experience bedliner products arenít a good...

    In my experience bedliner products arenít a good idea on vehicles. It looks like shit after a while and itís a ton of added weight. I know of people whoís doors couldnít shut right because the added...
  6. Replies
    7
    Views
    316

    Iím only part time queer now wtf bro

    Iím only part time queer now wtf bro
  7. Replies
    7
    Views
    316

    Yet another successful TD

    Iíve been with strictly GC for a while now and I just received my pack in record time and it looks great, as it always does. Donít hesitate to jump on it, thanks GC!
  8. Thread: Hey guys

    by Tmart
    Replies
    33
    Views
    1,250

    yeah man these guys are killing my bodybuilding...

    yeah man these guys are killing my bodybuilding gains lol itís been 100 minimum out here for a couple weeks now. Peaked at 114 the other day. Working on an oil rig is physical work and I canít even...
  9. Thread: Hey guys

    by Tmart
    Replies
    33
    Views
    1,250

    whatís up bro!! Theyíre working me into the...

    whatís up bro!! Theyíre working me into the ground, canít complain too much though. How have you been??
  10. Going to a baseball game! Thatís in the...

    Going to a baseball game! Thatís in the afternoon, who knows what Iíll do when Iím done with that, maybe some drinks sone where
  11. Thread: Hey guys

    by Tmart
    Replies
    33
    Views
    1,250

    Missed you custom, I havenít been posting too...

    Missed you custom, I havenít been posting too much but still come on time to time and have definitely wondered where you were and how youíve been. Sorry to hear about what youíve been going through,...
  12. Replies
    92
    Views
    5,880

    havent gone anywhere else in a long time and I...

    havent gone anywhere else in a long time and I wonít until they close up shop or things arenít the same. Which I have no worries about happening, love gc
  13. Replies
    92
    Views
    5,880

    Iím getting ready for a big big order, canít...

    Iím getting ready for a big big order, canít wait!!
  14. Replies
    8
    Views
    323

    Are you worried about your lipids or any negative...

    Are you worried about your lipids or any negative health issues from running an AI long term?? I have to run about the same doses and it worries me constantly taking aromasin and never giving my body...
  15. Thread: NAC ban?

    by Tmart
    Replies
    29
    Views
    1,548

    I have a question for you. I run NAC at 1k mg...

    I have a question for you. I run NAC at 1k mg every day year round regardless of cycle just to help with any stress I may put on my liver, be it tren, orals or even alcohol. Iíve read tudca shouldnít...
  16. Thread: NAC ban?

    by Tmart
    Replies
    29
    Views
    1,548

    Everything Iíve read says the fda says it canít...

    Everything Iíve read says the fda says it canít be marketed as a dietary supplement. Ok so what, does that mean all of a sudden itís illegal? What kind of bullshit is that
  17. Thread: NAC ban?

    by Tmart
    Replies
    29
    Views
    1,548

    NAC ban?

    I heard the FDA is going after NAC and itís being banned? Any truth to this, anyone know anything?
  18. Thereís a few idiots here who want to bitch about...

    Thereís a few idiots here who want to bitch about the cop trying to find a reason like the window tint. Did you watch the video? Who do you think the guys who ran up instantly after the officer got...
  19. Thread: Turbo

    by Tmart
    Replies
    4
    Views
    559

    Would love either one. Iíve always wanted an evo...

    Would love either one. Iíve always wanted an evo 8 or 9 since I was young too. Wouldnít complain about a GTR either lol
  20. Replies
    30
    Views
    875

    Bro youíve been a cupcake over this bitch for...

    Bro youíve been a cupcake over this bitch for years. You gotta be older then 16 bro get it together lol
  21. Thread: GP gone? :(

    by Tmart
    Replies
    21
    Views
    1,047

    I used them for years, 10s of thousands of...

    I used them for years, 10s of thousands of dollars spent with them. 1200 dollar pack never came and I had to ask over and over to just check the tracking to please let me know if it was just delayed...
  22. Thread: Military Advice?

    by Tmart
    Replies
    73
    Views
    1,939

    I scored a 92 on my asvab and they offered me the...

    I scored a 92 on my asvab and they offered me the nuke program in the navy. 6 year enlistment, 3 of that schooling. When youíre done youíre like a semester away from being a nuclear engineer...still...
  23. Replies
    39
    Views
    1,080

    hahaha shit bro Iím still roughnecking and get a...

    hahaha shit bro Iím still roughnecking and get a year out of mine, wtf are you doing to blow out Ariats in 4 months. Put out on those slips son and quit kickin em 🤣
  24. Replies
    39
    Views
    1,080

    I havenít tried a lot of these so Iím glad I...

    I havenít tried a lot of these so Iím glad I asked. I can usually get a year and a half out of my Ariats and thatís pretty good with 12 hour towers on the rig. I pay like 175 for them here, not too...
  25. Replies
    39
    Views
    1,080

    What work boots do you guys use?

    I think thereís a good amount of blue collar dudes here, whoís your favorite brands for work boots? Iíve tried a lot of different ones, a pair of red wings might have been my favorites of all time....
  26. Replies
    2
    Views
    185

    is that the part my boyfriend is always asking me...

    is that the part my boyfriend is always asking me to play with
  27. Replies
    21
    Views
    525

    I have suspicion that youíre a cuckold tommy

    I have suspicion that youíre a cuckold tommy
  28. Replies
    20
    Views
    419

    Man thatís horrible. I see vids like that from...

    Man thatís horrible. I see vids like that from the i80 all the time, all you guys out there in cold states be careful bro
  29. Replies
    588
    Views
    24,253

    everyone just jumps on the hype train and forgets...

    everyone just jumps on the hype train and forgets the lessons we learn every damn year. That defense has been suspect all year but everyone ignored it, the offensive line has been terrible and they...
  30. Replies
    588
    Views
    24,253

    Dude mahomes balled out for what he was...

    Dude mahomes balled out for what he was given...that was the worst offensive line performance Iíve seen in years, it was terrible. Play after play, he was running for his life before he could even...
Results 1 to 30 of 3539
Page 1 of 118 1 2 3 4
Copyright© 2012-2021 Anabolic Steroid Discussion Forums