Search:

Page 1 of 34 1 2 3 4

Search: Search took 1.00 seconds.

  1. Replies
    50
    Views
    1,137

    Garlic, btw I realized while I was off on another...

    Garlic, btw I realized while I was off on another forum that I forgot to mention my usual heart rate. At the doctors it was I think around 85. Which, like my BP is higher than when I'm chillin at...
  2. Replies
    3
    Views
    73

    Yeah I just noticed they are cleaned out of test...

    Yeah I just noticed they are cleaned out of test in general!

    I just got some HCG and Cialis. Needed some ancillaries anyway.
  3. Replies
    50
    Views
    1,137

    The thing about gear is that I feel like it gets...

    The thing about gear is that I feel like it gets me mentally "jacked up" so my body overreacts and treats any event like it's a workout, even just going for a doctor visit. I've taken my BP fully...
  4. Replies
    49
    Views
    1,454

    I ran 100mg of prop and 100mg of primo EOD and I...

    I ran 100mg of prop and 100mg of primo EOD and I felt like my libido was higher than on just the testosterone.
  5. Replies
    12
    Views
    168

    Oh yeah, it's superb. Binge watched it in like...

    Oh yeah, it's superb.

    Binge watched it in like 2-3 days.

    One of the main benefits of not having kids or a job.
  6. Replies
    15
    Views
    218

    That app already got me into trouble when I was...

    That app already got me into trouble when I was texting a really hot, bombshell of a girl. Or maybe I shouldn't be texting other women while being married... Eh..
  7. Replies
    3
    Views
    72

    Nice gear pyramid bro. I'm sampling the sust...

    Nice gear pyramid bro. I'm sampling the sust right now and it definitely seems to be treating me well!
  8. Replies
    50
    Views
    1,137

    Same here, Carditone for me was just "Meh" and...

    Same here, Carditone for me was just "Meh" and it's actually fairly expensive compared to getting BP meds which are essentially a $5 co pay for me. Even if you have no insurance, BP meds are...
  9. Hell yeah. Mah man! Sometimes I'll even...

    Hell yeah. Mah man!

    Sometimes I'll even misplace the cap so I'll just bend the needle down and throw in reg trash. Ghetto style.

    I found a BD pin by a dumpster so i know i aint the only one...
  10. Replies
    172
    Views
    10,831

    Nah, you still would. Nothing beats variation....

    Nah, you still would.

    Nothing beats variation.

    Don't tell her that though. LOL
  11. Ah, asparagus, that must be your secret to...

    Ah, asparagus, that must be your secret to staying so lean and dry. Lol
  12. Replies
    172
    Views
    10,831

    Troopers. Every single one of em! "Pooper...

    Troopers.

    Every single one of em!

    "Pooper Troopers"
  13. Replies
    78
    Views
    1,966

    7500 posts too... All that work down the drain.

    7500 posts too... All that work down the drain.
  14. Replies
    8
    Views
    245

    Hey, if his johnson stands at attention and he...

    Hey, if his johnson stands at attention and he doesn't feel butt hurt for no reason, he should be fine. Lol
  15. Replies
    46
    Views
    1,370

    The main int'l shop I use on occasion is 4-5...

    The main int'l shop I use on occasion is 4-5 weeks minimum and sometimes it's a week or more after I order before they even ship. Another (big shop) I've used is the exact same way.
  16. Replies
    10
    Views
    339

    They also have human grade GH available on the...

    They also have human grade GH available on the Dutch site. It's way more expensive though.
  17. Replies
    8
    Views
    245

    Nice, 1337 test level. I don't think anyone...

    Nice, 1337 test level.

    I don't think anyone would shake a fist at that.
  18. Oh yes it's genetic for sure. My grandpa who...

    Oh yes it's genetic for sure.

    My grandpa who recently passed was a "chrome dome" in his early twenties and my dad kept his hair for longer but started using rogaine when I was a teen and still...
  19. Thanks bro! Yeah I'm running prop and sust...

    Thanks bro!

    Yeah I'm running prop and sust because I'm in the process of transitioning from Prop to Sust, so I'm keeping the prop in while the longer esters in sust build up for a few weeks. I'm...
  20. Nice! yeah I'm doing great on sust 1/2cc and prop...

    Nice! yeah I'm doing great on sust 1/2cc and prop 1/2cc EOD, so 600mg of test and also 20mg of dbol. I'm at 195 which is good for me and shooting for 200 within a month. Strength is going up every...
  21. Replies
    38
    Views
    2,249

    They all look like such good, obedient girls too....

    They all look like such good, obedient girls too. Like if you could win their heart they'd probably give up porn for you and be great gfs. Look at Lana Rhodes, she quit porn and she's doing great in...
  22. Replies
    144
    Views
    5,352

    Lol damn what site is that? They are straight...

    Lol damn what site is that? They are straight roasting him over there... I don't even know the guy, but I'll say that the one interaction I've had with him didn't give me a great first impression.
  23. Replies
    144
    Views
    5,352

    I've used DP EQ500 and Deca500 and both were...

    I've used DP EQ500 and Deca500 and both were good. I believe they are on the level of most other overseas "pharma lab quality" brands such as Balkan, Kalpa, Bio-tech and 7labs, etc, which to me is...
  24. Replies
    46
    Views
    1,094

    I'm sure the infrequent pinning is nice. I know...

    I'm sure the infrequent pinning is nice. I know Undec has like a 6 week half life, but I thought every 3-4 week pins were still required for stable levels. How are your levels at around the 7-10 week...
  25. Replies
    46
    Views
    1,094

    Oh I see bro, just gotta deal with what they'll...

    Oh I see bro, just gotta deal with what they'll give ya.

    Any reason you haven't just been doing your own TRT?
  26. Replies
    46
    Views
    1,094

    Yeah bro, you've been on that 75mg TRT crap long...

    Yeah bro, you've been on that 75mg TRT crap long enough! I can't believe one shot every 10 weeks actually keeps you feeling good - I would've found a new doctor a long time ago! Lol
  27. Replies
    13
    Views
    415

    That's great news bro! But to be fair to...

    That's great news bro!

    But to be fair to "steroids" (personified, lol) you shouldn't be angry at steroids, but at yourself for letting things get out of hand. But I'll give you the benefit of...
  28. Replies
    46
    Views
    1,094

    I've been running 7labs and Kalpa test prop since...

    I've been running 7labs and Kalpa test prop since 11/04/20 at 100-150mg EOD. Well, yesterday I pulled my last bit of prop (1/2cc) before my new shipment of arrived, so I ripped the cap off the...
  29. Replies
    10
    Views
    339

    That's great brother. Can't wait to see the...

    That's great brother. Can't wait to see the results!
  30. Haven't seen any issues with the Cyp 400 bro. ...

    Haven't seen any issues with the Cyp 400 bro.

    The prop, base, oral injects, various anabolics and the GH have all worked great for me.
Results 1 to 30 of 995
Page 1 of 34 1 2 3 4
Copyright© 2012-2021 Anabolic Steroid Discussion Forums