Search:

Type: Posts; User: JaceBon; Keyword(s):

Page 1 of 24 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    8
    Views
    172

    Sem didnít you say on the JP subforum that you...

    Sem didnít you say on the JP subforum that you were running 50mg var all summer? Iíd imagine that would pump out some damn nice results.
  2. Replies
    7
    Views
    148

    Yeah I know it would have been ideal to get a new...

    Yeah I know it would have been ideal to get a new tip after the first poke but I was like ďfuck I dont wanna do that all over againĒ so I just hit it with the alcohol wipe again lol I know itís bad...
  3. Replies
    7
    Views
    148

    Sounds good thanks gentlemen 👍🏻

    Sounds good thanks gentlemen 👍🏻
  4. Replies
    7
    Views
    148

    This ever happen to anyone else?

    So Iím no beginner with roids but Iíve never had this happen before. Iíve been pinning some test E 400 the last 2 weeks to wrap up my summer blast and had a little mind boggler.

    Yesterday I...
  5. Replies
    21
    Views
    458

    Say hello to Rich Piana for me. ☠️ but...

    Say hello to Rich Piana for me. ☠️

    but seriously bud that looks like a hellish run. If you get through it I have a feeling youíre gonna say after it ďnever againĒ but hey, youíll look like a...
  6. Replies
    1
    Views
    78

    Iím a little old fashion and never actually tried...

    Iím a little old fashion and never actually tried SARMS yet but I am throwing the idea around, eapecially now that Iím on TRT just like his situation. But I just feel like a nice steroid cycle will...
  7. Replies
    33
    Views
    704

    If you wouldnít have said that things were...

    If you wouldnít have said that things were straightening out for you I would have probably guessed GYMnTONIC was right. I kinda had the problem he mentioned myself before I got on my TRT program.
    ...
  8. You should just be able to call and check the...

    You should just be able to call and check the status. Theyíll ask for your reference number and what not.

    but seriously dude...switch to Bitcoin. I cant even send fucking western union anymore...
  9. Replies
    33
    Views
    704

    Well hell your dick is probably just ready for a...

    Well hell your dick is probably just ready for a little break lmao but seriously if the bloodwork comes back all good; it could very well just be psychological. Maybe you were just so used to being a...
  10. Replies
    33
    Views
    704

    This is the shit that scares me with tren. I...

    This is the shit that scares me with tren. I wanna get on the train after about 2 more blasts but I hear the horror stories just as much as I hear people say its the best. Especially whenever I...
  11. Replies
    413
    Views
    138,256

    Sticky: It is but still only uses proton mail

    It is but still only uses proton mail
  12. This damn for sure aint just happening in france....

    This damn for sure aint just happening in france. Low dosed gear or straight up fake shit is EVERYWHERE. Thats why quality sources and testing your stuff is so important
  13. Replies
    14
    Views
    765

    Gotcha. I just hate shooting 3mL at a time...

    Gotcha. I just hate shooting 3mL at a time because its hard to reach over, and keep it steady while shooting it into my ass cheek. Iíll just have to get my lifting partner to help me out probably
  14. Replies
    14
    Views
    765

    Just about 1 1/2mLmL, 1.7mL of dhb per shot. Cool...

    Just about 1 1/2mLmL, 1.7mL of dhb per shot. Cool I like that, especially the 3 shots part. Cant believe I didnt think of that lol its early here too.

    I assume you got little to no test in those...
  15. These goddamned democRATs are so used to lying...

    These goddamned democRATs are so used to lying putting on a show that an elaborate political theatre is just part of their daily grind. They see nothing wrong with it.
  16. Replies
    86
    Views
    3,346

    I think some of you guys need to up your AI. 😂...

    I think some of you guys need to up your AI. 😂 Especially when the lady is telling you to tone down the drama.
  17. Replies
    14
    Views
    765

    Thats the way I look at it buddy. Most of the...

    Thats the way I look at it buddy. Most of the time I get any pip I have no doubt its my fault because I use 22g cannons , forget to warm it up or wiggle the pin around too much. But like you said,...
  18. Replies
    14
    Views
    765

    Too bad I already ordered mine awhile back! Oh...

    Too bad I already ordered mine awhile back! Oh well. Whatís the ratioís in your syringe? I was thinking of doing 1.5mL DHB and .5mL test. Or have you gone 2mL-.5mL with no pain? I mean either way Iím...
  19. Replies
    11
    Views
    332

    Idk if itís just in my head but anytime I start a...

    Idk if itís just in my head but anytime I start a cycle my anxiety gets bumped up a notch or two. Now I donít have chronic anxiety/depression but I was on an antidepressant for a little while...
  20. Replies
    18
    Views
    675

    Hey fuck you Iím smooth dammit. 😅 but it...

    Hey fuck you Iím smooth dammit. 😅 but it wouldnít be the first personal pic Iíve seen on here. Maybe sheís a ďFTPĒ kind of person.
  21. Replies
    18
    Views
    675

    Transparency is absolutely number one in this...

    Transparency is absolutely number one in this game. When/if everything gets resolved it looks better on the source for being straight up.

    For sure report back, good or bad. And you know I gotta...
  22. Replies
    58
    Views
    988

    Iím definitely seeing a pattern here with the...

    Iím definitely seeing a pattern here with the smith machine. I think Iíll try getting my back/shoulder loosened up the best I can with a lot of stretching but just squat on the smith the days my body...
  23. Replies
    58
    Views
    988

    Canít believe I didnít even consider the smith......

    Canít believe I didnít even consider the smith... Thatís a pretty good idea. Even if I have trouble getting my arms in place I can damn bear squat without holding it and just kinda shift forward to...
  24. Replies
    58
    Views
    988

    Do you old fuckers still squat?

    Iím not quite in the over 40 club but Iím just curious how many of you gave up squatting? Iíve been having some troubles in the past 2 years with my upper back/shoulders and just holding the fucking...
  25. Replies
    21
    Views
    482

    This! I always bitch that 10mL is the biggest...

    This! I always bitch that 10mL is the biggest vial. 10 years ago they werenít hard to find but nobody uses them anymore.
  26. Thread: Gear potency

    by JaceBon
    Replies
    5
    Views
    161

    You should be fine but I would get that shit out...

    You should be fine but I would get that shit out of there. One unlucky evening where you get pulled over and searched could turn into you being the most swole guy on your cell block.
  27. Replies
    21
    Views
    482

    Honestly man I feel the opposite way. Iím not...

    Honestly man I feel the opposite way. Iím not afraid of running orals if I can bounce back from being addicted to opiates as if it never happened. Too many people are scared to use orals but have no...
  28. Replies
    2
    Views
    253

    A little Test E 400 review

    I just wanted to make a quick little review for anyone wondering about the T400. Quite simply: itís damn good!

    Years ago I used a Test E 500/mL from International Anabolics. Any of the veterans on...
  29. Replies
    56
    Views
    1,655

    I really only push the envelope with compounds...

    I really only push the envelope with compounds that I know have a little wigglw room, like masteron and anavar. I ran my test at 750 once and I noticed the bloat/water was more than the size/strength...
  30. Thread: JP got a plug

    by JaceBon
    Replies
    27
    Views
    1,274

    I gotta agree it makes me nervous that JP is...

    I gotta agree it makes me nervous that JP is getting the spotlight. Almost makes me wonder how long until that bomb goes off. Iím not gullible enough to think JP will be around forever but Iíd rather...
Results 1 to 30 of 701
Page 1 of 24 1 2 3 4
Copyright© 2012-2021 Anabolic Steroid Discussion Forums