Search:

Type: Posts; User: lifter916

Page 1 of 64 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    0
    Views
    1

    Another TD in the books with *porn*

    This is my 3rd order with these guys since they came on the scene a few months ago.. they have not skipped a beat.. t/a very fast again..pack was secure..and Custom/Mick were quick to answer my...
  2. Replies
    193
    Views
    3,613

    I'm just about to run that actually. 1g test...

    I'm just about to run that actually. 1g test solo.. highest I've ever ran test, so it will be a learning experience

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  3. Replies
    133
    Views
    2,315

    Fair enough Sent from my 6062W using Tapatalk

    Fair enough

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  4. Replies
    133
    Views
    2,315

    So..if ur daughter died in a fucking plane crash...

    So..if ur daughter died in a fucking plane crash and some guy said ya but...she did this/that in her lifetime at her funeral...it wouldn't be considered talking shit? We've all done a ton of...
  5. Replies
    133
    Views
    2,315

    Nope not a fan of his.. in fact I hate the damn...

    Nope not a fan of his.. in fact I hate the damn Lakers..but when someone wants to talk shit about a guy who was not a fucking murderous hardcore criminal who just died along side his teenage...
  6. Replies
    133
    Views
    2,315

    I didn't say shit about him being a hero ...don't...

    I didn't say shit about him being a hero ...don't put fucking words in my mouth..he was a celebrity, that's all he was to me, but he was a human brother..he died and his daughter tragically..if u...
  7. Replies
    133
    Views
    2,315

    I didn't say shit about it being compared to a...

    I didn't say shit about it being compared to a war hero..we all know that's another level..I just can't figure out why u like to slander a guy dying with his daughter because u think he's an...
  8. Replies
    133
    Views
    2,315

    Exactly bro I know what ur saying.. because he...

    Exactly bro I know what ur saying.. because he cheated on his wife and was accused but not convicted of a rape charge...yup, he cheated..he admitted that, but this guy (admin) is trash talking...
  9. Replies
    133
    Views
    2,315

    Ur a punk.. even if he did commit that crime, are...

    Ur a punk.. even if he did commit that crime, are u saying we should not respect his death? STFU

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  10. Jesus!! FREE BOXES u dumb muscle heads.. get one...

    Jesus!! FREE BOXES u dumb muscle heads.. get one NOW- an even smarter move would be to make an order and try these guys out to get another 2 more boxes [emoji817]

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  11. Replies
    51
    Views
    943

    Bosa will be killing it, just the way he has been...

    Bosa will be killing it, just the way he has been all season..but it won't be Joey [emoji848].. we're taking the trophy back to the BAY

    $F - 31
    KC - 21

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  12. Replies
    431
    Views
    6,853

    Fucking A.. huge TD.. you're set for a while.. I...

    Fucking A.. huge TD.. you're set for a while.. I need one of those damn hats [emoji123]

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  13. Replies
    193
    Views
    3,613

    Yup .. the good ol "lurk and jerk guys" damn...

    Yup .. the good ol "lurk and jerk guys" damn homos[emoji6]

    Log is excellent so far...keep it up..looks like you're gonna be hitting alot of PR's this run. Those are always a good mental boost as...
  14. Thread: Contest td

    by lifter916
    Replies
    25
    Views
    307

    Job well done brother [emoji2484] Sent from my...

    Job well done brother [emoji2484]

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  15. $F - 31 KC - 21 Sent from my 6062W using...

    $F - 31
    KC - 21



    Sent from my 6062W using Tapatalk
  16. Replies
    103
    Views
    4,091

    [emoji817]correct.. that face is amazing..if...

    [emoji817]correct.. that face is amazing..if that's a real body, homegirl needs to come to Hollywood and make some big bread..

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  17. Replies
    103
    Views
    4,091

    Please tell me this is photo shopd. Absolutely...

    Please tell me this is photo shopd. Absolutely beautiful.. amazing how some of these girls are built.. genetics goes a looooooonnnngggg way [emoji182]

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  18. Thread: Rookie

    by lifter916
    Replies
    19
    Views
    247

    Welcome home man.. u'll find pretty much every...

    Welcome home man.. u'll find pretty much every answer to your questions here.. definitely start with reading the "stickies" on the tops of the sub forums you look through.. I've been here 3+ years...
  19. Replies
    36
    Views
    400

    Order placed..let's see if u guys can keep up...

    Order placed..let's see if u guys can keep up your fast t/a..clock is ticking [emoji123].. I tested the Test E and it was official, so had to order more.. still just cruising, but all of us can never...
  20. Replies
    15
    Views
    195

    Great bodybuilder dish right here.. I went to...

    Great bodybuilder dish right here.. I went to Hawaii last year and had this..I guess it's a staple over there..it was fire for sure [emoji2484]

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  21. Replies
    148
    Views
    3,684

    I agree with it being a close game..but we're...

    I agree with it being a close game..but we're taking the trophy home to the Bay..2weeks is gonna seem like 2 months for me..I am tho hoping Jennifer Lopez has a wardrobe malfunction and completely...
  22. Replies
    148
    Views
    3,684

    I started this thread..and will finish it in...

    I started this thread..and will finish it in 2weeks after the big show.. BTW... this guy is kinda good

    I still want to hear the haters and shit talkers up until 2sundays from now..but after...
  23. Thread: Td!

    by lifter916
    Replies
    62
    Views
    1,657

    [emoji106]... When was your last pin? Sent...

    [emoji106]... When was your last pin?

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  24. Replies
    33
    Views
    875

    Test - NPP - Trest My favorite so far......

    Test - NPP - Trest

    My favorite so far... Needed quite a bit of AI with this one, but it was a good ride. Tren HEX was a good one as well, but even HEX will fuck with your head eventually.

    Sent...
  25. Replies
    148
    Views
    3,684

    I'll actually be in Tahoe for the festivities in...

    I'll actually be in Tahoe for the festivities in 2 weeks...but if u meant popcorn as steak/lobster and soda as Napa valleys finest.. I'll provide the hookers from across the state line and we all...
  26. Replies
    148
    Views
    3,684

    I'll repeat my 1st post in this thread weeks...

    I'll repeat my 1st post in this thread weeks ago....

    Still hating?

    We riding this all the way to the top.

    [emoji182]Haters
  27. Replies
    959
    Views
    47,943

    Go get it brother.. I'm bout to go train my back...

    Go get it brother.. I'm bout to go train my back today..deads will be the focus, but I always feel like a pussy if I don't throw some 100lb+ DB's around on rows on back day... Enjoy the weekend...
  28. Replies
    31
    Views
    508

    Just connect me straight to your guys raw...

    Just connect me straight to your guys raw supplier..I am a big "player" [emoji61]

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  29. Replies
    33
    Views
    667

    Now I expect u to send me a list, with a 45%off...

    Now I expect u to send me a list, with a 45%off discount code or else I will never speak with u again [emoji8]

    Sent from my 6062W using Tapatalk
  30. Replies
    33
    Views
    667

    Nice job bigJ.. u earned the respect, glad you...

    Nice job bigJ.. u earned the respect, glad you got the gig bro.

    Sent from my 6062W using Tapatalk
Results 1 to 30 of 1896
Page 1 of 64 1 2 3 4
Copyright© 2012-2020 Anabolic Steroid Discussion Forums