Search:

Type: Posts; User: Milford King; Keyword(s):

Page 1 of 371 1 2 3 4

Search: Search took 0.22 seconds.

  1. Replies
    6
    Views
    118

    Darrell Abbott still lives!! Almost every time I...

    Darrell Abbott still lives!! Almost every time I go play with the iron in my gym that sum bitch is doing his thing. That’s awesome you got to know him personally. The tone of his amps, the harmonics...
  2. Replies
    33
    Views
    618

    How do you guys feel about face paint? I was...

    How do you guys feel about face paint?

    I was thinking about doing some road warrior or ultimate warrior or maybe sting (2000’s era) type face paint before back day tomorrow….
  3. Replies
    8
    Views
    99

    If you get on a train moving the speed of light...

    If you get on a train moving the speed of light time will get slower for you.
  4. Replies
    75
    Views
    4,944

    haha dude I’ve seen some funny shit going on with...

    haha dude I’ve seen some funny shit going on with DMT trips. I’ve never done it myself. My ego couldn’t handle it and I know from a bad LSD trip I had.

    ate a bus load of shrooms in my day tho. I...
  5. Replies
    10
    Views
    78

    Write a letter and Tell ‘em Merica is for white...

    Write a letter and Tell ‘em Merica is for white straight Christian’s only


    hahahaha


    use a swastica for a stamp too
  6. Replies
    10
    Views
    78

    Oh wait… it isn’t your neighbor is it? Lol ...

    Oh wait… it isn’t your neighbor is it? Lol

    damnit
  7. Replies
    10
    Views
    78

    Write them a letter back. be creative…. I...

    Write them a letter back.


    be creative…. I know you can do it wink wink
  8. Replies
    112
    Views
    2,381

    One last point; you’ve criticized people for...

    One last point; you’ve criticized people for casting judgements on your personal choices yet in the past you’ve judged others based on annual income and college education. That’s what really gets me....
  9. Replies
    112
    Views
    2,381

    What is it that the gay and tranny community...

    What is it that the gay and tranny community want? They want this country to belong to them and only those that agree with everything they say. They want to live in a world where you just skip around...
  10. Replies
    112
    Views
    2,381

    have you ever thought moving to Canada? If not,...

    have you ever thought moving to Canada? If not, you should.

    I bet you have thought of it. Big brother won’t let ya will he?
  11. Love NPP. I’m sure you will too! Legs are looking...

    Love NPP. I’m sure you will too! Legs are looking good bub!!
  12. Replies
    16
    Views
    274

    I pay 480 a month in family health insurance. Set...

    I pay 480 a month in family health insurance. Set to be 600 in Jan.
  13. Replies
    16
    Views
    274

    Same boat. every 4 years we lose more. The new...

    Same boat.

    every 4 years we lose more. The new guys get sucked in with $500 bonus. I feel like you should have 4 years in the union before you are allowed to vote. This year our seniority and...
  14. I can get through my workouts in roughly 45-55...

    I can get through my workouts in roughly 45-55 minutes. I lift alone in my home gym shed and the other day I set the safety bars on my rack to what I thought was high enough and decided to load the...
  15. 6 days on 1 off hybrid PPL (legs/shoulders,...

    6 days on 1 off
    hybrid PPL (legs/shoulders, chest/biceps, back/triceps) superset - circuit training using progressive overload
    GC sustanon and monster sustanon @ 250mg/week split into 2 pins
    ...
  16. Replies
    112
    Views
    2,381

    Calamari is delicious by the way. Don’t care if...

    Calamari is delicious by the way. Don’t care if it’s fish bait. Good calamari is decadence! Not good calamari is pretty gross tho.
  17. Replies
    112
    Views
    2,381

    Just like whites women stole the black peoples...

    Just like whites women stole the black peoples “oppression” card… pedos will steal the “I was born this way” card. I remember Oprah said something like “sometimes kids enjoy getting raped” … no joke....
  18. Replies
    112
    Views
    2,381

    Yeah it’s not really an issue here. The only...

    Yeah it’s not really an issue here. The only thing I’ve seen lately was at work… where a liberal “bi sexual” moron literally walked up to an Asian guy (I think he’s Asian but the Asians don’t really...
  19. I’m totally gonna kick my own ass and blame it on...

    I’m totally gonna kick my own ass and blame it on purple haired gays and their straightphobic hateful ideology. And then write a book while I’m in prison cuz I got caught staging a hate crime.
    ...
  20. Replies
    112
    Views
    2,381

    I’ve always thought heavy pda was distasteful and...

    I’ve always thought heavy pda was distasteful and cringeworthy. I guess that’s just the square in me. I prefer to watch porn alone (or with a woman) in the privacy of my own safe space (home) and not...
  21. Replies
    112
    Views
    2,381

    I thought this thread was about trannies not...

    I thought this thread was about trannies not gays?


    typical homosexual behavior (look at me look at me I bang dudes I should be celebrated for it). Nobody cares about gay men or women holding...
  22. Replies
    18
    Views
    455

    Do you guys have any legit test gel in any of...

    Do you guys have any legit test gel in any of your shops here? I’m curious to try it just to give myself a break from pinning while I’m just cruisin on trt dose.
  23. Replies
    108
    Views
    3,395

    Girl semen for the win…. Lmao

    Girl semen for the win…. Lmao
  24. Replies
    31
    Views
    553

    you still mess with tren bro? Holy crazy Batman!!...

    you still mess with tren bro? Holy crazy Batman!!

    I got a bunch of vials that I’ll probably never touch again if you want them. I might keep one or two just in case I grow a set of balls and...
  25. fights are to hockey like car accidents are to...

    fights are to hockey like car accidents are to nascar.

    What’s wrong with barbarism? Sheesh
  26. We used to get ambushed and ambush rival teams...

    We used to get ambushed and ambush rival teams during wrestling and basketball. Soccer was precious though, you rough up some pansy ass soccer player and charges were getting pressed.

    Oh the high...
  27. Replies
    112
    Views
    2,381

    Walking fuck holes. Their entire existence is...

    Walking fuck holes. Their entire existence is based on sexuality and self gratification. Idiots
  28. Replies
    18
    Views
    312

    especially for that 2 am phone call “dad my car...

    especially for that 2 am phone call “dad my car broke down come help” lol

    at least you got everything you need right in the trunk.

    Way easier that way. Great idea!!
  29. Replies
    18
    Views
    312

    I give my wife Xmas money. She does the the heavy...

    I give my wife Xmas money. She does the the heavy lifting.

    then I ask her to make a list of things she would really enjoy and I pick four or so (that can fit in my budget depending on how guilty I...
  30. Replies
    15
    Views
    294

    Afont is a beast. but I’m rooting for the ol...

    Afont is a beast.

    but I’m rooting for the ol wolf to pull through.
Results 1 to 30 of 11118
Page 1 of 371 1 2 3 4
Copyright© 2012-2021 Anabolic Steroid Discussion Forums