Search:

Type: Posts; User: Milford King

Page 1 of 110 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. Replies
    86
    Views
    1,930

    So...real question.... how do you guys make your...

    So...real question.... how do you guys make your own memes?
  2. Replies
    86
    Views
    1,930

    Who blocks people? Thats like taking the...

    Who blocks people?

    Thats like taking the orgasm out of sex...

    carry on gentlemen. Iíve been bored as fuck all night.
  3. Replies
    368
    Views
    46,502

    Sticky: LMAO! Yikes... is that the pregame for...

    LMAO!

    Yikes... is that the pregame for colonoscopy?
  4. That arm pump tho.... and thatís my bad arm (torn...

    That arm pump tho.... and thatís my bad arm (torn bicep tendon) ;)
  5. Back n biceps bent over rows 4x12 single arm...

    Back n biceps

    bent over rows 4x12
    single arm dB rows 3x15
    straight arm pull down thingy 4x15

    lat pulldown (wide grip) 3x15
    lat pulldown (close grip) 3x15

    pullups 3x5 (5 fucking pull-ups...
  6. fat whore division for the win. They got beer...

    fat whore division for the win. They got beer there? This thing could turn into hillbilly deluxe... I might compete then. Lmao
  7. Replies
    11
    Views
    132

    Kind of like vagina on TV and vagina in real...

    Kind of like vagina on TV and vagina in real life...
  8. But he got permission first. Thatís gotta count...

    But he got permission first. Thatís gotta count for something.

    I dated this Mexican for awhile. I used to finish myself off on her butt cheeks. She told me it offended her when I did because she...
  9. lol

    lol
  10. looks like Jswoles cruise.... 🤔 lol

    looks like Jswoles cruise.... 🤔 lol
  11. Replies
    25
    Views
    350

    Antifa are nothing more than white apologist...

    Antifa are nothing more than white apologist extremists. They are the white bull dykes and white talentless boys that play video games in the basement of there Motherís house and refuse to get a job....
  12. Thread: Get Roids

    by Milford King
    Replies
    21
    Views
    270

    Thatís what frank zazz is here for. Dude is like...

    Thatís what frank zazz is here for. Dude is like Sherlock Holmes when it comes to sniffing the bad guys out. He should be a real mod imo. But, protect yourself and follow the labs that the major...
  13. Who is his wife? Any pics of her? what...

    Who is his wife?

    Any pics of her?



    what do you say to a woman with two black eyes?
    ......nothing, you already told her twice!

    Kidding... I only beat women that I love ;)
  14. Replies
    29
    Views
    499

    haha I absolutely agree bro.

    haha I absolutely agree bro.
  15. Replies
    29
    Views
    499

    Ok... sorry for derailing another Thread.....

    Ok...

    sorry for derailing another Thread.. got caught up in the moment.

    My wife was talking to me and me and I didnít hear a word she said so I gotta get off here and figure out what the hell...
  16. Replies
    29
    Views
    499

    They look like real girls... Eastern European...

    They look like real girls... Eastern European accents... I could be wrong but based on what Iíve seen and heard so far... Iíd dive right in...

    and if they are trannies, well then, Iíd have to...
  17. lol... talk about not seeing that coming... holy...

    lol... talk about not seeing that coming... holy fuck, is have to move to a different town. Wanna hulk smash every 8th grade boy I see... haha fuck bro that would suck balls...

    sheíll say it was...
  18. Replies
    29
    Views
    499

    What im tryna say is... theres a large...

    What im tryna say is...

    theres a large Slovakian population where Iím at right now.

    if you like fit, blonde haired, fair skinned, blue eyes for miles... youíd be a happy lil bodybuilder...
  19. Below 4 crazy above 8 hot = itís a guy hahahaha ...

    Below 4 crazy above 8 hot = itís a guy hahahaha

    maybe i should be more open minded when it comes to trannies 🤔
  20. Lol... I feel sorry for the teacher. No way a 13...

    Lol... I feel sorry for the teacher. No way a 13 yr old boy left her satisfied. I think she needs to give me a call before she goes in.... soon as Iím on that tren, son!

    Sheís pretty hot... this...
  21. Replies
    29
    Views
    499

    Also, a lot of talk about the shitheads of ASF.....

    Also, a lot of talk about the shitheads of ASF.. what about the good guys?

    Vision
    Tripleovertime
    skip (he will return eventually)
    oldschool (heís busy now but winter is coming)
    everyone on...
  22. Replies
    29
    Views
    499

    We need more chics.. slutty ones put that...

    We need more chics..

    slutty ones

    put that in your suggestion box, you want more traffic start giving out handjobs.

    anyways, pretty sure Iím fucking awesome and you guys all love me so... I...
  23. Replies
    27
    Views
    393

    im 33 and feel the same way. Itís a combo of life...

    im 33 and feel the same way. Itís a combo of life bleeding you dry and age. Sex is pretty much all thatís left to be excited about. Besides gear and gym sessions.

    you try picking up a new hobby ?...
  24. Replies
    29
    Views
    371

    you should run a farewell log then. One last...

    you should run a farewell log then. One last blast... dial everything in.. smash some milfs .. then now out of the game in style...

    but still come on ASF and talk shit. Cuz imma miss you big guy....
  25. Replies
    14
    Views
    203

    In his defense. I ate in a deficit during my...

    In his defense.

    I ate in a deficit during my first blast ever, was indeed a deca test dbol cycle. I dropped about 7-8 lbs and in the beginning (2-3 week point) and added about 15 lbs lean muscle...
  26. God I love it up here... might not come home. ...

    God I love it up here... might not come home.

    if only I could hit the lottery, lone jackpot style.
  27. Something wicked this way comes..... stick...

    Something wicked this way comes.....

    stick around....about to light a fire up in here soon...
  28. Replies
    27
    Views
    528

    6g shot of red kratom helps with pain, for me. I...

    6g shot of red kratom helps with pain, for me. I mix it with 3g or white or yellow for a little euphoria... not even close to a 10mg Percocet but, it works.

    Like stated before... 3 days of...
  29. Replies
    14
    Views
    203

    Prolly add a lil test to that mix, brah. ...

    Prolly add a lil test to that mix, brah.

    Deca-test-dbol is pretty much how this whole bodybuilding with juice got started. Itís literally the alpha and omega of steroids.
  30. Thread: Venting

    by Milford King
    Replies
    34
    Views
    771

    As long as we are beating bomber up today.... you...

    As long as we are beating bomber up today.... you look about as Native American as Elizabeth warren. Sheís prolly dumber than you and is running for President. No excuses nancy, you should be running...
Results 1 to 30 of 3294
Page 1 of 110 1 2 3 4
Copyright© 2012-2019 Anabolic Steroid Forums