Search:

Page 1 of 28 1 2 3 4

Search: Search took 1.00 seconds.

  1. Alright, my bad. I haven't sent them out. I will...

    Alright, my bad. I haven't sent them out. I will re-label them without the reference and keep the reference picture for post-testing.
  2. I would rather see this not posted so we know...

    I would rather see this not posted so we know jano has no idea what he is receiving
  3. Love this post MM!! ❤️

    Love this post MM!! ❤️
  4. What he said! LoL Itís all diet👍🏼 Look at...

    What he said! LoL
    Itís all diet👍🏼

    Look at food as a drug/gear. 😉
    Foods impart major metabolic chemical response to your body! 💥
    Im responding great with Intermittent Fasting and the Anabolic...
  5. That's what they deserved for driving on the...

    That's what they deserved for driving on the wrong side of the road, fuck em
  6. Replies
    58
    Views
    3,182

    Amen brother. Myself included i started running...

    Amen brother. Myself included i started running gear before I had my diet and training in check and after I really realized that I had to take a step back and I pretty much used a trt dose until I...
  7. Replies
    58
    Views
    3,182

    Iím a ďwhatís in the glass and why before I...

    Iím a ďwhatís in the glass and why before I decide type a fellaĒ
    lol
  8. Yeah..... Given the doses I've seen the OP say...

    Yeah..... Given the doses I've seen the OP say he's using, he is either a freak or he looks like complete shit.

    Test. Npp.

    Heavy training and eating.
  9. No, pretty much what you see from regular Joes...

    No, pretty much what you see from regular Joes and competitors on ASF.

    Being aboveground is no longer more important than being below ground.

    Live for today, fuck tomorrow.
  10. But.....because of your genetics you can eat like...

    But.....because of your genetics you can eat like shit and still look good

    :)
  11. Fag [emoji8]

    Fag [emoji8]
  12. Steve Inman's non-essential commentary on the...

    Steve Inman's non-essential commentary on the Walmart incident....

    https://twitter.com/i/status/1414089423457710080
  13. Replies
    7
    Views
    398

    Iím only part time queer now wtf bro

    Iím only part time queer now wtf bro
  14. Replies
    27
    Views
    1,286

    Naps is one of the OG selective scamming scumbags...

    Naps is one of the OG selective scamming scumbags in the game. I donít know why anybody ever uses him.
  15. Because people are having a hard time reading...

    Because people are having a hard time reading through the entire thread. Hope this helps.
  16. sponx - I am whispering in your ear, "Do it." ...

    sponx - I am whispering in your ear, "Do it."






    You get the $3k credit no matter how it comes out.
  17. Could have been a week, could have been shorter,...

    Could have been a week, could have been shorter, could have been longer.

    T, F, skip next Tuesday and Friday, Draw blood on Tuesday thereafter, that's eleven days, almost 2 weeks.

    We just do not...
  18. Ok thanks MM my Tapatalk didnít show me the...

    Ok thanks MM my Tapatalk didnít show me the previous post alerts just the most recent.
  19. If I send it for testing it won't look good, if I...

    If I send it for testing it won't look good, if I don't send it for testing it won't look good, if I am happy with my own personal results, it doesn't look good. Sounds like a lose/lose anyway I look...
  20. Thanks for the link bro. A much more true read...

    Thanks for the link bro. A much more true read than here due to no fear of being banned for asking questions and being honest.
    I am curious if JPal will give credit to anyone who tests his gear or...
  21. If that punch had connected fully on the chin,...

    If that punch had connected fully on the chin, that ho would still be asleep today
  22. Replies
    27
    Views
    1,286

    Yea there is a certain pureness to it but...

    Yea there is a certain pureness to it but sometimes the mob mentality can hinder discussions. Still itís entertaining to say the least.
  23. Replies
    27
    Views
    1,286

    Well that's a given. BTW...I've missed you.

    Well that's a given. BTW...I've missed you.
  24. Replies
    27
    Views
    1,286

    Letís see if I get banned for this

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210707/61270d3d844dcbf54fa40829401bd1f5.gif
    Naps when they see this
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210707/27c573ddea8d9c49bb574f026f8c74a6.gif
  25. Replies
    27
    Views
    1,286

    ...and swinging. Certainly those days in the...

    ...and swinging. Certainly those days in the Middle East did him some good!
  26. Replies
    27
    Views
    1,286

    Mighty Mouse comes in with a hard right

    Mighty Mouse comes in with a hard right
  27. Replies
    27
    Views
    1,286

    Uh OhÖÖ

    Uh OhÖÖ
  28. Replies
    27
    Views
    1,286

    Damn dude hat doesnít surprise me

    Damn dude hat doesnít surprise me
  29. Replies
    16
    Views
    887

    Guy in vid is too tall to be MM. :p

    Guy in vid is too tall to be MM. :p
  30. Replies
    16
    Views
    887

    Well I think it's pretty obvious who "The Video...

    Well I think it's pretty obvious who "The Video Guy" is. Looks like Mighty Mouse put on a little weight in Middle East.
Results 1 to 30 of 835
Page 1 of 28 1 2 3 4
Copyright© 2012-2021 Anabolic Steroid Discussion Forums