Search:

Type: Posts; User: AR-15

Page 1 of 24 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Thread: Maxís log

    by AR-15
    Replies
    645
    Views
    22,760

    I agree Argon!!!! Thatís ass poetry at its...

    I agree Argon!!!! Thatís ass poetry at its finest!!!
  2. Thread: Why

    by AR-15
    Replies
    18
    Views
    281

    For the sake of our friendship Im gonna pretend...

    For the sake of our friendship Im gonna pretend you just didnít suggest I become a fan of the ďChefísĒ!!! Lol
  3. Thread: Maxís log

    by AR-15
    Replies
    645
    Views
    22,760

    Hanging Crunches!!!!! Ooouch!!! Awesome exercises...

    Hanging Crunches!!!!! Ooouch!!! Awesome exercises but boy do they make me pay whenever I do them!!!!
  4. Thread: Dhb log

    by AR-15
    Replies
    54
    Views
    1,141

    [QUOTE=maxmuscle1;1785156]Nice! Pip lessening is...

    [QUOTE=maxmuscle1;1785156]Nice! Pip lessening is a good sign! Very nice! Get that food in. One thing I remember about dhb; the sweating! Every time I ate food I would sweat [emoji97] !! Lol. ...
  5. Thread: That ASS Thread

    by AR-15
    Replies
    180
    Views
    7,012

    Damn and double Damn!!!

    Damn and double Damn!!!
  6. Replies
    44
    Views
    608

    I pitty the fool who tries to break in to anyone...

    I pitty the fool who tries to break in to anyone house on this tread!!!! Haha I Fucking Love It!!!!
  7. Dammit!!! RedBird told me he would never show...

    Dammit!!! RedBird told me he would never show anyone those!!!
  8. Thread: Dhb log

    by AR-15
    Replies
    54
    Views
    1,141

    Ok so Iím at day #9 on the Xscript DHB log....

    Ok so Iím at day #9 on the Xscript DHB log. Yesterday I duplicated Day # 3 workout of Back, Shoulders, Biís. Pretty much with the same results as the 2nd session of Chest and Tris. Used the same...
  9. Cmon brother and join the Purple Nation. Iíve...

    Cmon brother and join the Purple Nation. Iíve been telling you itís great gear. I would never steer you in the wrong direction. Especially not a fellow fighter. If you donít like it Iíll buy it from...
  10. Itís official!!! RedBird has lost his mind!!!...

    Itís official!!! RedBird has lost his mind!!! Haha just joking. Apparently heís once again taking great care of all of us that bleed Purple!!! Gotta love that!!!
  11. Thread: Why

    by AR-15
    Replies
    18
    Views
    281

    They canít fire Anthony Lynn. At least not with...

    They canít fire Anthony Lynn. At least not with all the racial stuff going on. That would be a huge black eye for their organization. I agree though he does make some bad decisions IMO.
  12. Replies
    14
    Views
    243

    Awesome brother! Glad you had a good experience...

    Awesome brother! Glad you had a good experience with everyone. Now your finally gonna get to try out the gear!!! This is where it really starts to get good!!! Let us know how everything goes and if...
  13. Ok so I gotta ask and Iím being 100% in my...

    Ok so I gotta ask and Iím being 100% in my question. Does Trump really stand any chance at all at winning the election by going back and doing all the court stuff you guys have mentioned OR is it...
  14. Replies
    44
    Views
    608

    Mmmmm Hmmmmm Both are beauties IMO. I canít...

    Mmmmm Hmmmmm Both are beauties IMO.

    I canít remember where I got that handle from bud. I have 4 ARís all with different set ups so itís hard to tell. There are a ton of online places to go. I...
  15. Thread: Why

    by AR-15
    Replies
    18
    Views
    281

    Yup you won bud!!! I will stop complaining now!...

    Yup you won bud!!! I will stop complaining now! Lol
  16. Thread: Why

    by AR-15
    Replies
    18
    Views
    281

    And what do you know they just blew another one....

    And what do you know they just blew another one. MK it does kinda remind me of the air coryelle days. They would always score 40 points but their opponents would score 41. Grrrrrrr
  17. Thread: Sex toys?

    by AR-15
    Replies
    40
    Views
    896

    Hell ya!!!

    Hell ya!!!
  18. Replies
    44
    Views
    608

    Sorry GC I didnít mean to overlook your question....

    Sorry GC I didnít mean to overlook your question. Itís just a Sparc AR RedDot. Kids got it for me for Fatherís Day last year. Surprisingly man itís a good little red dot. Furthest I shoot with it is...
  19. Thread: Why

    by AR-15
    Replies
    18
    Views
    281

    Why

    am I a loyal Charger fan????? Why???? Every Sunday I get all pumped up to watch the bolts and every Sunday Iím disappointed. 🤬🤬🤬
  20. Replies
    67
    Views
    1,506

    Lol @ Sherk!!! Itís a whole lot easier to...

    Lol @ Sherk!!! Itís a whole lot easier to convince yourself with good gear!!!
  21. Thread: Another

    by AR-15
    Replies
    6
    Views
    96

    Glad to hear Klinkster!!!! Iím beginning to think...

    Glad to hear Klinkster!!!! Iím beginning to think RedBird really knows what heís doing!!! Lol
  22. Thread: Dhb log

    by AR-15
    Replies
    54
    Views
    1,141

    Ok so today is Day 7 of my Xscript DHB cycle. I...

    Ok so today is Day 7 of my Xscript DHB cycle. I took the last few days off because after the first three workouts I was really really sore. Lol Donít get me wrong I love that feeling but I just...
  23. Replies
    16
    Views
    149

    You picked a great place to learn bud. Holler if...

    You picked a great place to learn bud. Holler if you need anything!!!
  24. Thread: Dhb log

    by AR-15
    Replies
    54
    Views
    1,141

    When the Mrs. is pissed I have to go with the...

    When the Mrs. is pissed I have to go with the good oleí Tater Tot Mash Up!!! Lol

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201129/efbaa85c63a547e3ba3ed5108d536fdd.jpg


    Sent from my iPhone using...
  25. Replies
    97
    Views
    1,545

    Yup. Look at Chuck Liddell when he fought Tito. I...

    Yup. Look at Chuck Liddell when he fought Tito. I was embarrassed for him. Iíd prefer to remember Mike the way he was. By far the most dominant puncher I ever witnessed.
  26. Thread: Td

    by AR-15
    Replies
    5
    Views
    77

    Ouch!!!

    Ouch!!!
  27. Replies
    14
    Views
    323

    Good to hear Roid!!!

    Good to hear Roid!!!
  28. Replies
    14
    Views
    323

    Nice! Let us know how you like everything!!!

    Nice! Let us know how you like everything!!!
  29. Thread: Td

    by AR-15
    Replies
    3
    Views
    280

    Solid in deed!!! Your gonna love bleeding Purple...

    Solid in deed!!! Your gonna love bleeding Purple Macker!!!!
  30. Replies
    14
    Views
    323

    I ran his Sust on my last cycle. Loved it so much...

    I ran his Sust on my last cycle. Loved it so much Iím using it in my current cycle as well.
Results 1 to 30 of 701
Page 1 of 24 1 2 3 4
Copyright© 2012-2020 Anabolic Steroid Discussion Forums